Beantwoord

ontevreden samsung ace

Ik ben steeds meer ontevreden over mijn Samsung Ace. Ik vind hem langzaam, het geheugen is erg klein. Ik heb een sd-kaart van 6gb, maar daar maakt hij bijna geen gebruik van en ik kan er niets naar toe wegschrijven. Mijn abonnement loopt nog meer dan een jaar. Kan ik niet met het huidige abonnement een ander toestel leasen of zoiets?

icon

Beste antwoord door evocation 22 januari 2013, 12:57

Een andere telefoon verkrijgen op die manier is niet mogelijk voor zover ik weet, je kan wel zelf los een ander toestel aanschaffen natuurlijk.

Met betrekking tot het verplaatsen van zaken naar de externe sd-kaart, als je even op google zoekt zie je al vrij snel een aantal oplossingen. De app "Apps2SD" kan een oplossing zijn of je kan je telefoon rooten om zelf meer dingen te kunnen bepalen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Een andere telefoon verkrijgen op die manier is niet mogelijk voor zover ik weet, je kan wel zelf los een ander toestel aanschaffen natuurlijk.

Met betrekking tot het verplaatsen van zaken naar de externe sd-kaart, als je even op google zoekt zie je al vrij snel een aantal oplossingen. De app "Apps2SD" kan een oplossing zijn of je kan je telefoon rooten om zelf meer dingen te kunnen bepalen.

Reageer