Vraag

Op zoek naar nieuwe Samsung met hartslagmeter

  • 24 February 2021
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb nu een S8+ met hartslagmeter via Samsung health. Ik ben op zoek naar een opvolger met ook een hartslagmeter.  Welke raden jullie mij aan? En het hoeft niet perse het nieuwste model te zijn.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @sbah!

Wij verkopen meerdere Samsungs, van de allernieuwste met alles er op en er aan, tot de wat meer budget vriendelijke varianten. Wat vind je behalve de hartslagmeter nog meer belangrijk aan een telefoon en wat doe je er allemaal mee? De Galaxy A51 zou wellicht een goede keuze kunnen zijn, deze is ook voorzien van een hartslagmeter :slight_smile:

Hai. Als ik kijk naar vergelijkingen op internet zie ik staan dat de A51 en A71 geen hartslagmeter hebben. 

Vandaar mijn vraag... 

Ik speel spelletjes zoals candycrush, wordfeud e.d. google en maak foto's  dus niets bijzonders verder.

Reputatie 7
Badge +20

Excuus, ik heb de aanname gedaan dat alle nieuwe Samsungs tegenwoordig beschikken over een hartslagmeter, maar kom er na enig onderzoek achter dat bijvoorbeeld de S20 én de S21 ook geen hartslagmeter meer hebben. Samsung heeft dit blijkbaar recentelijk geschrapt uit de optielijst van alle modellen :slight_frown: Ik weet dus niet of er nu nog Samsungs te koop zijn met een hartslagmeter en baal met je mee want ik gebruik die van mijn S10 ook heel vaak.