Beantwoord

Opheffen vergrendeling S8

  • 22 October 2020
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een Galaxy S8 en sinds een aantal weken verschijnt af en toe 's morgens als ik mijn telefoon pak het scherm ‘uw telefoon is ter beveiliging gecodeerd. Voer uw pincode in om uw apparaat te starten’.

Hij is dan 's nachts op de vergrendelstand gegaan een ook de wekker doet het niet meer. Dit heeft de S8 nooit gedaan en ook nu is het niet elke dag. Hij was nooit vergrendeld en ik kon hem elke ochtend gewoon opstarten met mijn vingerafdruk. De KPN-winkel wist het ook niet.

Hoe kan ik deze vergrendeling er afhalen?

mvrgr. Nienke

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 October 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi Nienke, 

Helaas heb ik hier vanuit KPN niet een direct antwoord op, dit is namelijk iets specifieks van je toestel en heeft niet zozeer met de telecomdiensten van KPN te maken. Als er ook geen andere KPN gebruikers zijn die een tip voor je hebben, zou je deze vraag denk ik het beste even aan Samsung of op een Samsung Forum kunnen stellen. De Galaxy S8 is namelijk een toestel van Samsung. Succes in ieder geval! :slight_smile:

Hallo @Priester , die melding betekent dat het toestel in de standaardmodus werkt en al je eigen geïnstalleerde apps tijdelijk uitgeschakeld zijn om veiligheidsredenen.

Via Samsung is te zien hoe je die vergrendeling weer ongedaan maakt, een kwestie van een paar toetsen in een bepaalde combinatie een bepaalde tijd ingedrukt houden.

CC: @Heine 

Dag Heine en JanD,

Dank voor jullie advies! Ik zet deze vraag uit bij Samsung.

gr. Nienke

Hallo Nienke , 

 

De S8+ van mijn vrouw heeft hetzelfde probleem.

Heeft navragen bij Samsung nog iets opgeleverd ?

Batterij is vervangen en toestel is getest bij een bedrijf , zonder resultaat.

 

M.Vr.Gr. Luc.