Beantwoord

Oplaad problemen Samsung s9

  • 25 April 2019
  • 6 reacties
  • 2870 keer bekeken

Beste,

Ik start deze vraag naar aanleiding van problemen tijdens het opladen van de Samsung Galaxy s9.

De enige manier waarop deze goed oplaad is wanneer ik met man en macht de oplader in de telefoon steek, dit gaat dus niet vanzelf. Wanneer ik de kabel ook maar iets beweeg stopt het opladen. Zelf heb ik dit probleem nu na 10 maanden echter had mijn vader dit na 3 weken al. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? en valt dit onder een garantie termijn? ik denk namelijk dat het te maken heeft met de oplaad hardware van mijn telefoon aangezien verschillende opladers hetzelfde effect hebben.

Met vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Vernooij 1 May 2019, 23:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Vernooij, welkom hier.

De vraag is waar dit aan ligt. Aan de connector in het toestel of aan de batterij? De lader heb je zelf al uitgesloten. Mijn advies is om even een KPN winkel binnen te lopen met je toestel en lader zodat ze daar live mee kunnen kijken, vanaf hier kan ik niet duidelijk zeggen waar het aan ligt. Laat hier even weten hoe dit afloopt. 🙂
Hoi Alex,

Zelf vermoed ik de connector aangezien de batterij prima oplaad als die eenmaal na veel moeite goed zit..het vervangen hiervan zijn denk ik voor mijn eigen rekening?

bedankt voor je reactie,
Reputatie 7
Badge +24
Als het aan de connector ligt valt dit nog onder garantie, batterij is namelijk 'maar' 6 maanden. Laat het even nakijken in de winkel, moet goed komen.
Top ga ik doen!
Het bleek te gaan om het ouderwetse stof probleem.. nadat ik deze al verscheidende malen had schoongemaakt bleek er een deel helemaal achterin de poort vast te zitten.. door middel van een tandartshaak heeft de KPN-store hem schoon gekregen. Werkt nu weer goed!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen dat alles weer goed functioneert. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.