Beantwoord

Oppo A91 belproblemen sommige nummers

  • 19 February 2021
  • 4 reacties
  • 328 keer bekeken

Hoi allemaal.

Mijn vrouw en ik hebben beiden een oppo A91. Sinds kort is het ineens onmogelijk geworden een bepaald telefoonnummer te bellen. Het is een gewoon normaal 078 nummer. Verbinding wordt wel gelegd, je hoort verder niks en na ca 20 sec wordt de verbinding verbroken . Aan de andere kant ziet men dat wij bellen, men hoort ons ook niet. Als men terug belt zien wij dat ook, maar horen hen ook niet. Nummer is niet geblokkeerd, als de de Sims in een andere telefoon plaatsen werk het allemaal gewoon prima. Telefoon uit en weer aan, factory reset etc helpt allemaal niks. FDN staat uit.Iemand enig idee ??

icon

Beste antwoord door Bram_Schouten 23 February 2021, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Bram_Schouten, goed dat je ons gevonden hebt. Dit klinkt als een probleem met jouw toestel. Ik lees dat je jouw simkaart al in een ander toestel hebt geprobeerd. Dan werkt alles goed. Voor de zekerheid wil ik je nog vragen om een andere simkaart in jouw toestel te proberen. Gaat het dan wel goed?

Andere sim geprobeerd in mijn toestel. Dan werkt het prima. Vandaag contact gehad met de klantenservice KPN en we krijgen nu een nieuwe simkaart toegestuurd. Hopelijk werkt dat. Ik laat het nog weten..

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat er een nieuwe simkaart onderweg is! Hopelijk lost deze het probleem op. Mochten de problemen aanhouden, schroom dan niet om opnieuw contact op te nemen. We helpen je graag verder.

Nieuwe simkaarten vandaag ontvangen. En de sim bleek inderdaad de veroorzaker van het probleem. Nieuwe sims geplaatst en de telefoon werkt weer naar behoren. ! 

*Admin edit: Je kunt zelf een nieuwe simkaart aanvragen via MijnKPN.

Â