Beantwoord

Oproep aannemen veranderd op Samsung J3

• 11 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Als ik word gebeld verschijnt er een melding boven aan het scherm, waar eerst deze melding het hele scherm innam.
Als ik in het eerste geval de oproep aanneem verschijnt het startscherm en kan ik niets veranderen ( op speaker zetten of verbinding verbreken e.t.c )
Ik kan wel praten.
Begrijp ik iets niet goed ?

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Alex_P 13 oktober 2018, 19:02

Hi Peter. Zodra je hebt opgenomen, helpt als je het vanaf boven naar beneden schuift? Zie je dan wel alle opties? (ophangen, speaker etc). Zou je anders hier een printscreen of foto willen plaatsen van wat je precies ziet? Dat maakt het iets makkelijk. Een KPN winkel bezoeken is natuurlijk ook een optie. Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @petersteinmeije
Gelukkig (of helaas?) zijn alle telefoons niet hetzelfde.
Dus als je even verteld om welk merk en type het gaat dan kunnen we je sneller en gerichter helpen.
Reputatie 3
Badge
Hallo huistijger

Ja, ik had inderdaad het merk e.t.c moeten vermelden. Het is een Samsung J3 (2016).

Zoals ik schreef deed hij het eerst wel volgens het boekje ( hele scherm; groene, rode knop ) , dus ik ging ervan uit dat ik iets had veranderd. Ik kan alleen niets vinden.
Ik heb wel het thema/achtergrond wel eens veranderd, maar dat moet toch kunnen. En de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen vind ik ook zo'n paardenmiddel.

Peter.
Reputatie 7
Badge +18
OK, Peter
Ik ben meer iPhone-gericht, maar zal eens zoeken naar diegene die meer van Samsung weet.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Peter. Zodra je hebt opgenomen, helpt als je het vanaf boven naar beneden schuift? Zie je dan wel alle opties? (ophangen, speaker etc). Zou je anders hier een printscreen of foto willen plaatsen van wat je precies ziet? Dat maakt het iets makkelijk. Een KPN winkel bezoeken is natuurlijk ook een optie. Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +18
Peter, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer