Beantwoord

Oproep met geluid in stand "trillen" of "stil"

  • 17 June 2018
  • 6 reacties
  • 19058 keer bekeken

Ik wil voor een beperkt aantal contacten altijd bereikbaar zijn. Hun oproep moet daarom altijd hoorbaar zijn, ongeacht of ik mijn telefoon in stand "trillen" of "stil" heb staan.
"Vroeger" kon je dit per contact instellen (witte lijst).
Ik wil geen gebruik maken van de "niet storen" modus. (Overigens wel getest d.m.v. favoriete contacten toe te staan, maar nog steeds geen geluid als bepaalde contacten mij bellen).

Wie kan mij vertellen of dit nog op een andere manier mogelijk is? Zo nee, weet iemand een goede (liefst gratis) app die dit wel kan.

Telefooninfo:
A5 2017 (SM-A520F)
Onlangs update gehad naar Oreo (8.0.0)
Samsung experience 9.0
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 June 2018, 21:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Tonald. Welkom op het forum en wat leuk dat je deze vraag hier stelt.

Zover ik weet is er geen mogelijkheid op het toestel zelf om dit in te stellen. Je zal hiervoor een app moeten downloaden. Er zijn verschillende apps verkrijgbaar is de Google Play store, bijvoorbeeld de Nights Keeper app.
Dank je wel. Vandaag de app gedownload. Tot nu toe bevalt hij. Komende dagen deze app nog wat meer testen.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan hoor.😉 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan horen we dat graag van je!

U kunt voor elk contact in uw telefoonboek een beltoon instellen om de beller te identificeren. Welke telefoon gebruik je?

U kunt voor elk contact in uw telefoonboek een beltoon instellen om de beller te identificeren. Welke telefoon gebruik je?

Hallo @lukaslegros , reageren op een topic van een jaar oud.???

Sorry, ik heb niet veel aandacht besteed, ik dacht gewoon dat iemand nog wat hulp nodig had met ringtones

 

*Admin: link aangepast i.v.m. huisregels