Beantwoord

Optie betalen via factuur niet zichtbaar

  • 16 April 2019
  • 7 reacties
  • 1149 keer bekeken

Goedendag, Ik zit met een soort gelijk probleem. Alleen is de optie betalen via Kpn/Telfort bij mij helemaal niet zichtbaar.
Ik ben er al 3 dagen mee bezig maar krijg het niet voor elkaar. Ook niet met toevoegen nieuwe betaalmethode. De optie is gewoon niet zichtbaar. Iemand een oplossing? Wil het gein erin hebben. Voorheen heb ik het wel gehad maar nu lukt het mij (weer) niet...😥

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van Google Play apps betalen via factuur niet geschikt
icon

Beste antwoord door GeDaBrChT2 18 April 2019, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @GeDaBrChT2, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik even met je mee. Wat probeer je te kopen en in welke store en op welk apparaat doe je dat?
Dag,
Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Het probleem is precies zoals ik omschreef. De hele optie betaling via facturering is niet zichtbaar in de Google Play store.
Nergens niet. Kan hem ook niet toevoegen want hij staat er niet tussen. Ik heb een Samsung S8. Maar denk niet dat dat wat uitmaakt. 😉
code:
The same problem for me. The full option payment via billing is not visible in the Google Play Store.
Heeft iemand het verlossende woord? DE oplossing?
Help!
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb inmiddels een ticket voor je aangemaakt bij onze technische dienst, @GeDaBrChT2! Mijn collega zag ook niet meteen wat er aan de hand was, dus we gaan dit intern uit laten zoeken. Er wordt contact met je opgenomen als er duidelijkheid is, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit voor het weekend zal zijn.

@jswami123 welcome! Could you please update your forumprofile with your zipcode + housenumber and your 06-number? Which phone do you have? I will look into it!
Het is opgelost!

Het was ten eerste en instelling in de app van Playstore. Dus op je gsm instellingen - apps - Google Play. Toen werd KPN weer zichtbaar 😏
Maar werkte nog niet.
Contact gehad met Google. Mijn betaalprofiel stond uit. Die hebben ze weer aangezet en toen werkte alles weer zoals het hoorde.

Dus de zichtbaarheid van KPN heeft te maken met de instellingen van de app van Google Play. Niet in de instellingen van Google Play zelf!
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te weten! Ga ik voor mezelf ook even met Google contact opnemen😅. Ik zal een melding in het systeem maken, maar het kan zijn dat mijn collega alsnog contact met je opneemt als deze het niet ziet, dan weet je dat. Bedankt voor het melden!