overhit melding samsung s6

• 7 maart 2016
  • 7 reacties
  • 7735 keer bekeken

hallo ,

mijn samsung s6 geeft sinds vamiddag een melding dat de telefoon overhit is terwijl de telefoon helemaal koud aanvoelt , smiddags kon ik er nog mee bellen , voor de rest kon ik niks aanklikken of gebruiken puur bellen en smsen. nu sinds de avond schakelt tie zichzelf ook uit doordat tie zegt oververhit te zijn , telefoon kan ook niet opladen kan hem niet resetten niks , want niks kan ik aanklikken. helppp wat moet ik doen ???? iemand dit eerder mee gemaakt ????

7 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum ! Dat klinkt niet goed met je toestel. Je kunt inderdaad in de winkel vragen of ze nog iets kunnen met qua back-up. Vergeet je niet je garantiebewijs mee te nemen naar de winkel toe? Hier kunnen ze je toestel opsturen ter reparatie voor je. Hopelijk heb je je toestel snel weer terug! 

RobinFlikkema schreef op 7 mar '16 om 21:20uHmm. Das wel balen want eigenlijk kan je dan het beste hem ter reparatie aanbieden maar dan is het wel slim dat je een backup hebt gemaakt jaa maar dat gaat al niet meer een backup maken ...  , kan niks klikken kan niks koppelen. ik ga me toestel morgen naar de winkel brengen misschien kunnen hun nog  iets doen kwa backup

Reputatie 7
Badge +30
Hmm. Das wel balen want eigenlijk kan je dan het beste hem ter reparatie aanbieden maar dan is het wel slim dat je een backup hebt gemaakt
RobinFlikkema schreef op 7 mar '16 om 20:37uHoi,

Maar als je hem aan kan krijgen, kan je dan lang de aanknop indrukken, zodat je het "uitschakelen?" scherm krijgt. Kan je vervolgens lang op de "Uitschakelen?" knop drukken totdat de telefoon vraag om in veilige modus op te starten? Kan je vervolgens bepalen of je ook oververhitting problemen hebt in veilige modus.

Robin 
jaa hij geeft het helaas ook in veilige modus aan , laadt ook niet op want dan geeft tie aan dat de batterij te heet wordt en lukt ook niet om hem aan de pc te koppelen

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Maar als je hem aan kan krijgen, kan je dan lang de aanknop indrukken, zodat je het "uitschakelen?" scherm krijgt. Kan je vervolgens lang op de "Uitschakelen?" knop drukken totdat de telefoon vraag om in veilige modus op te starten? Kan je vervolgens bepalen of je ook oververhitting problemen hebt in veilige modus.

Robin
RobinFlikkema schreef op 7 mar '16 om 20:16uHoi,

Kan je deze app eens installeren om te kijken welke sensor een hoge waarde geeft? https://play.google.com/store/apps/details?id=org.vndnguyen.phoneinfo

De vraag is even of die sensor nog steeds redelijk hoog is, maar mogelijk kom je er zo achter waar het probleem zit.

Als dat niets nuttigs geeft kan je de Cache nog legen via Android Recovery en als dat ook niet mag baten zou ik nog een reset proberen en anders de telefoon ter reparatie aanbieden.

Robin 
hoi , ik kan helaas helemaal niks er mee ik kan niks meer op downloaden of wat dan ook , kan hem ook niet resetten

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Kan je deze app eens installeren om te kijken welke sensor een hoge waarde geeft? https://play.google.com/store/apps/details?id=org.vndnguyen.phoneinfo

De vraag is even of die sensor nog steeds redelijk hoog is, maar mogelijk kom je er zo achter waar het probleem zit.

Als dat niets nuttigs geeft kan je de Cache nog legen via Android Recovery en als dat ook niet mag baten zou ik nog een reset proberen en anders de telefoon ter reparatie aanbieden.

Robin

Reageer