Beantwoord

Paarse gloed camera HTC One

• 16 maart 2015
  • 1 reactie
  • 383 keer bekeken

Ik heb een HTC-One en ook mijn camera heeft een paarse gloed bij slechte lichtomstandigheden. Inmiddels heb ik gelezen dat dit een bekend probleem is van de HTC-One. Ik heb de telefoon nu ca. anderhalf jaar in gebruik. Ben erg zuinig op mijn telefoon en heb hem altijd normaal gebruikt. Volgens mij dient de telefoon nog onder garantie te worden gerepareerd. Graag hoor ik hoe ik dit moet regelen. Moet ik naar de betreffende kpn-winkel waar ik de telefoon heb gekocht?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 maart 2015, 12:14

Hallo Wilh, 

Welkom op het KPN Forum! Oei, dat klinkt niet goed inderdaad! Een paarse gloed heb ik wel eens vaker voorbij zien komen bij een HTC. Je kunt naar de KPN winkel waar je het toestel hebt aangeschaft. Vergeet niet om je garantiebewijs mee te nemen. De KPN winkel stuurt vervolgens je toestel op ter reparatie, zodat dit gemaakt kan worden. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Wilh, 

Welkom op het KPN Forum! Oei, dat klinkt niet goed inderdaad! Een paarse gloed heb ik wel eens vaker voorbij zien komen bij een HTC. Je kunt naar de KPN winkel waar je het toestel hebt aangeschaft. Vergeet niet om je garantiebewijs mee te nemen. De KPN winkel stuurt vervolgens je toestel op ter reparatie, zodat dit gemaakt kan worden. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer