Beantwoord

Plaats vervangen in Buienradar app

• 28 september 2018
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

hoe kun je de plaats vervangen in buienradar?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 4 oktober 2018, 17:53

Helaas kan de locatie in de Buienradar app op de tv niet aangepast worden. Als je het weer wilt bekijken van jouw woonplaats kan je het beste de Buienradar app downloaden voor Andoid of Apple op een smartphone of de website van Buienradar bezoeken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @christjan
Klik de plaats aan en type een nieuwe plaatsnaam in

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @christjan. Welkom op het forum. Ik zie dat @huistijger al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? We horen graag van je!
Ik bedoel de app op de tv in de app's van kpn zie alleen de bilt kan dat niet veranderen.
Reputatie 7
Badge +15
Helaas kan de locatie in de Buienradar app op de tv niet aangepast worden. Als je het weer wilt bekijken van jouw woonplaats kan je het beste de Buienradar app downloaden voor Andoid of Apple op een smartphone of de website van Buienradar bezoeken.
dankje vikash hoop dat daar snel een oplossing voor gevonden wordt de website gebruik ik al maar vondt de app op tv ook handig hoef ik niet iedere keer naar d computer.
Reputatie 7
Badge +15
Het is inderdaad erg handig om even het weer van de komende dagen op de tv te bekijken. Ik zal jouw verzoek intern doorgeven. Wellicht dat deze mogelijkheid er in de toekomst alsnog komt 🤞🏽

Reageer