Beantwoord

play store

Ik heb volgens mij per ongeluk op mijn Samsung Galaxy S plus de play store verwijderd nadat hij niets downloadde. Nu krijg ik steeds de melding als ik op play store tik: applicatie wordt niet geïnstalleerd op uw telefoon.

Is het mogelijk om de play store nog terug te krijgen op de telefoon.

Als ik bij instellingen, applicaties, appicaties beheren en alles klik, zie ik hem er ook niet meer tussenstaan.

Wie weet hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Cornelis 24 juli 2012, 08:27

Beste ms1979,

In sommige gevallen kan (een update van) de App van de Google Play Store, vastlopen op de Samsung Galaxy S Plus.

Een update van deze app kun je wel downloaden, maar soms niet installeren.

Als gevolg hiervan, kunnen alle later gedownloade app-installaties vastlopen

Om toch van de google play store gebruik te maken kun je het volgende doen:

1. Ga naar instellingen => applicaties  => applicaties beheren => alle => google play store => update verwijderen.
  2. Toestel uit en aanzetten.

Nadat je dit hebt gedaan kun je gewoon weer apps downloaden.

Google is aan het zoeken naar een oplossing, zodat de update van de Google Play store ook werkt op de Samsung Galaxy S Plus.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste ms1979,

Naar probleem! Kan je mogelijk nog wel een Market terugvinden op je telefoon? Indien je deze kan terug vinden en zal straten, zal deze als het goed is automatisch worden vervangen voor de Play store. 

Verneem graag of het je zo lukt. 

Het enige wat ik van marketing kan terugvinden is marketing updatet. Maar deze is 0 mb en kan ik volgens mij niets mee doen. Ik heb ook nog marketing feedbackagent erop staan. Maar zou ook niet weten wat ik daar mee kan.
Reputatie 7
Badge +3
Beste ms1979,

In sommige gevallen kan (een update van) de App van de Google Play Store, vastlopen op de Samsung Galaxy S Plus.

Een update van deze app kun je wel downloaden, maar soms niet installeren.

Als gevolg hiervan, kunnen alle later gedownloade app-installaties vastlopen

Om toch van de google play store gebruik te maken kun je het volgende doen:

1. Ga naar instellingen => applicaties  => applicaties beheren => alle => google play store => update verwijderen.
  2. Toestel uit en aanzetten.

Nadat je dit hebt gedaan kun je gewoon weer apps downloaden.

Google is aan het zoeken naar een oplossing, zodat de update van de Google Play store ook werkt op de Samsung Galaxy S Plus.

Reageer