Beantwoord

PN Galaxy S8, Galaxy S8+ of Note 8 met Gear VR pack promotie

Beste heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een verlenging van mijn abonnement gedaan en gekozen voor een Samsung S8+. De actie hierbij was (en is) dat je hierbij een Gear VR Pack zou krijgen.
Ik heb mij hiervoor opgegeven en ik krijg nu de volgende reactie terug van KPNPromoties:

Hierbij stellen wij u op de hoogte van de voortgang van uw deelname aan de KPN Galaxy S8, Galaxy S8+ of Note 8 met Gear VR pack promotie. Wij hebben uw deelname verwerkt en kunnen deze helaas niet honoreren omdat deze niet voldoet aan de actievoorwaarden. De reden hiervoor is:
De EAN code is niet van een deelnemend actieproduct.

Ik vind dit heel vreemd, want ik heb mijn abonnement verlengd toen deze actie wel degelijk gold.

Kunnen jullie aangeven hoe dit zit?

Alvast bedankt,

Myvea
icon

Beste antwoord door Myvea 12 januari 2018, 14:56

Ik kan gelukkig melden dat ik vandaag de VR bril ontvangen heb! Vermoed dat ik inderdaad aanvankelijk het verkeerde nummer heb doorgegeven!

Nogmaals dank voor de replies en tips! 🙂

Bekijk origineel

23 reacties

Ik kan gelukkig melden dat ik vandaag de VR bril ontvangen heb! Vermoed dat ik inderdaad aanvankelijk het verkeerde nummer heb doorgegeven!

Nogmaals dank voor de replies en tips! 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Myvea! Ik heb de bestelling gecontroleerd en jouw toestel komt inderdaad in aanmerking voor deze actie. @webloq: voor jou hetzelfde. Helaas duurt het rond de kerstperiode wat langer voor de aanvragen en contactformulieren worden verwerkt.

Om misverstanden te voorkomen: De Gear VR promotie loopt via KPN promoties. De € 50 cashback via Samsung. Het toestel moet zijn aangeschaft tussen tussen 6 november en 8 januari 2018. De aanvraag is in te dienen tot 14 januari 2018. Na goedkeuring kan de verzending uiterlijk 6 weken duren. We hebben dus nog genoeg tijd, maar ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Als dat niet het geval is, laat het dan weten.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Aldy! Ik ga er levendig vanuit dat het helemaal goed komt. Het kan inderdaad even duren en je zult zeker nog bericht krijgen. Hou me op de hoogte: als je over twee weken nog niets hebt gehoord ga ik er achteraan!
Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Het gaat hier niet om de periode waarin je dit bestelde maar om het product dat je bestelde. Weet je zeker dat je de goede code hebt ingevoerd?

Robin
Hoi Robin,

Bedankt voor je reactie.
Ik ga nu natuurlijk twijfelen.. dus heb de promotiepagina nogmaals ingevuld en de foto's van de codes ingevuld!

Hopelijk loopt hij nu wel door..
Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Ik ben erg benieuwd of ie er door heen komt!

Heb je als EAN een van de volgende nummers:
Zwart:
  • 8806088687681
  • 8806088698830
  • 8806088699080
  • 8806088710198
  • 8806088721149
Zilver:
    8806088699356
  • 8806088699745
  • 8806088706283
  • 8806088818153
Roze: 8801643041816
Grijs:
  • 8806088698762
  • 8806088699028
  • 8806088708256
  • 8806088729190
Blauw:
  • 8806088699967
  • 8806088845951
?

Robin
Ja ik heb de Zwarte en dan EAN 8806088699080. (3e in jouw rijtje)
Reputatie 4
Badge +2
Even een vraag tussen door:

Hoelang duurde het voordat je een reactie kreeg van Samsung over de VR-bril?
Heb wel binnen 4 dagen een reactie terug gehad over de 50 euro cashback. Maar niks meer vernomen over de VR-bril?
Hoi Webloq,

Ik had de aanvraag op 9 december gedaan (en bevestiging gekregen) en ik kreeg de terugkoppeling op de 19e.. dus 10 dagen!
Op mijn nieuwe aanvraag van vier dagen geleden heb ik nog niks gehoord behalve de bevestiging dat ik de aanvraag heb ingediend.
Reputatie 4
Badge +2
Myvea schreef:

Hoi Webloq,

Ik had de aanvraag op 9 december gedaan (en bevestiging gekregen) en ik kreeg de terugkoppeling op de 19e.. dus 10 dagen!
Op mijn nieuwe aanvraag van vier dagen geleden heb ik nog niks gehoord behalve de bevestiging dat ik de aanvraag heb ingediend.

Bedankt @Myvea,

Dan heb ik nog -6 dagen te gaan, zit nu al 16 dagen te wachten op een antwoord.
Helaas (en dat zal wel een uitzondering zijn) heb ik in het verleden met een gratis cover meegemaakt dat ik een 1/2 jaar moest wachten dat ik hem binnen had. 🤔
Hoi allen... dan wacht nog maar langer.. wznt ik wacht al 3 maanden... niks nadda noppes... kpn chat zegt vraag maar aan samsung... tja lekker dit

Admin: dubbele bericht in ander topic verwijderd
@Joran Bedankt Joran! Ik ga het geduldig afwachten ☺
Alvast een hele fijne jaarwisseling! 🎆
huggertje schreef:

Hoi allen... dan wacht nog maar langer.. wznt ik wacht al 3 maanden... niks nadda noppes... kpn chat zegt vraag maar aan samsung... tja lekker dit

Admin: dubbele bericht in ander topic verwijderd

..

Ja dat bedoel ik... geen antwoord gewoon verwijderen... dat is het makkelijkste
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Huggertje, welkom op het forum. Je geeft aan dat je al drie maanden wacht. Waarop precies? Gaat het om een Gearactie, of om een cashbackactie? En heb je wel bevestiging gekregen van je deelname na het invullen van het relevante formulier?

Als men op meerdere plekken op het forum dezelfde vraag stelt of hetzelfde aankaart dan maakt dit het voor ons lastiger om het gesprek met je aan te gaan. Daarom kiezen we er in die gevallen soms voor om een dubbel bericht weg te halen. Zodat er geen verwarring ontstaan waar we met je in gesprek zijn. In dit geval dus nu via dit topic 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt nog niet weer gereageerd, Huggertje. Heb je inmiddels duidelijkheid?
Heb het zelfde, ook geen VR bril, toch vreemd zoals het op de site staat verwacht je dat het meegezonden word en dat je niet er zelf achteraan moet gaan.
Geen duidelijke informatie dus.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Eric Gremmen, bedankt voor je signaal. Ik zal het aankaarten bij de mensen die hier over gaan om te kijken hoe we de communicatie kunnen verbeteren. Heb jij inmiddels een aanvraag gedaan om van de actie gebruik te kunnen maken?
Op 21 december bericht gekregen dat mijn deelname aan de Gear-actie in goede orde is ontvangen. In de mail stond dat ik een bevestiging zal krijgen als de gegevens en de documenten aan de actievoorwaarden voldoen. Dat de bril er nog niet is, lijkt mij logisch omdat in dezelfde mail stond dat dit zo'n zes weken zou duren, maar ik weet nog steeds niet of het e.e.a. is goedgekeurd.
Beste Bart,

Het is alweer ruim een maand geleden dat ik bovenstaande reactie van je ontvangen heb. Door allerlei oorzaken heb ik niet eerder kunnen reageren, maar ik heb nog steeds niets vernomen. Mijn verzoek is om alsnog er achteraan te gaan.

Met vriendelijke groet,

Aldy
deze actie van kpn is en farce ik heb geen bril en bij samsung krijg ik geen aanmelding door en na veel verzoeken bij kpn krijg ik te horen dat de actie verlopen is
Beste hermann2,

Misschien naïef van mij, maar ik heb vertrouwen in KPN als organisatie. Daarnaast heb ik ruim op tijd de bevestiging van KPN gekregen dat e.e.a. was ontvangen. Dus daar kan KPN zich niet achter verschuilen en ik denk ook niet dat ze dit zullen doen.

Aldy
Reputatie 7
Badge +18
Dag Aldy! Dan duurt het nu inderdaad wel erg lang. Ik ga er uiteraard voor je achteraan. Omdat ik wat extra gegevens van je wil hebben heb ik je ook even een privébericht gestuurd. Wil je daar op reageren?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Aldy. Het heeft even geduurd, maar inmiddels is alles gelukkig tot een goed einde gebracht. Ik ben blij om te horen dat je de Gear VR inmiddels in huis hebt!

Reageer