Beantwoord

Pre-order Samsung S5

  • 26 april 2014
  • 2 reacties
  • 1737 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb op 08-03-2014 een Samsung S5 gepreoderd bij het afsluiten/verlengen van 2 abonnementen.

Tot op heden nog steeds geen S5 mogen ontvangen.

Ik begin mijn eigen toch langzamerhand wel een beetje zorgen te maken of ik hem ooit nog gaan zien, aangezien het preorderen via het computersysteem op de dag zelf niet lukt en met de hand ingevoerd moest worden, waarbij zelfs mijn afgesloten abonnement weer werd geanulleerd omdat het allemaal niet lukte met het computersysteem met het maken van de preorder.

Ze hebben er wel voor gezorgd dat ik wel gewoon bereikbaar door een sim only abonnement zo lang aan mijn nummer te hangen.

Tevens heb ik van KPN wel een brief ontvangen dat er iets besteld is, maar in heel de brief wordt er niet gesproken over een S5 en ook niet over een leverdatum.

Gaat dit nog goedkomen?

Met vriendelijke groet,

Perry W

icon

Beste antwoord door Heine 27 april 2014, 11:52

Beste Perryw,

Vreemd dat je nog niks gehoord hebt over de uitlevering van de bestelling. Kan je mij per privébericht het ordernummer en het 06-nummer van de betreffende aansluiting doorgeven? Dan kijk ik de status voor je na. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Ik kan niet zeggen wat er is gebeurd, maar wat ik wel kan vertellen is dat het toestel ondertussen wel op voorraad is bij KPN. Ik zou adviseren of contact op te nemen met de helpdesk op 0800-0105 om het uit te laten zoeken of even wacht op een webcare specialist die het mogelijk kan bekijken voor u.

Reputatie 3
Badge +1
Beste Perryw,

Vreemd dat je nog niks gehoord hebt over de uitlevering van de bestelling. Kan je mij per privébericht het ordernummer en het 06-nummer van de betreffende aansluiting doorgeven? Dan kijk ik de status voor je na. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer