Prepaid app werkt niet op mijn samsung 10.1 (android) tablet. Niet geschikt voor dit apparaat?

Hallo, ik heb een samsung 10.1 android tablet (wifi+3G). Pre-paid data-only kaart geinstalleerd, werkt goed. Helaas kan ik pre-paid app niet installeren: zou niet geschikt zijn voor dit apparaat.

Daarnaast geeft MB verbuik app geen onderscheid tussen wifi en 3g.

Iemand tips?

3 reacties

Badge
Beste eerbeekh,

Welke app bedoelt u precies? De MijnKPN app of de MB Meter app? De laatstgenoemde maakt wel onderscheid tussen Wifi en 3G.

Met vriendelijke groet,

Eduard

Hallo Eduard,

dank voor je reactie.

het gaat om 2 apps:

1. MB Meter app

Deze geeft wel verschillende kolommen voor Wifi en Mobiel internet weer. Maar het verbruik wordt in beide gelijk weergegeven. Bijv. Wifi 20MB en Moiel internet 20MB. Terwijl ik alleen Wifi heb gewerkt, alle verbruik zou dus alleen bij Wifi moeten staan.

2. KPN Prepaid app

Deze was niet geschikt voor mij apparaat, dit stond na de download bij hete installatiemenu van mijn Tablet. Jammer ik hoopt mijn prepaid data-tegoed te kunnen zien.

vriendelijke groet,

Hans van Eerbeek

Zelfde probleem met mijn Samsung S5570 Galaxy mini: ik kan de prepaid app niet eens downloaden omdat de Google Play site aangeeft dat deze niet geschikt is voor mijn telefoon..:@ Een nadere reden wordt niet gegeven.

1- Een verwijzing naar minimum systeemeisen, samen met de mogelijkheid om de app rechtstreeks van de KPN site te downloaden en installeren zou toch voor de hand liggen en IMHO al heel wat frustratie wegnemen. Google vindt dit weliswaar niet leuk, maar ik heb dit al met verscheidene andere apps kunnen doen, waarna ik- op een enkele uitzondering na- zelf heb kunnen constateren dat deze apps wel degelijk op mijn toestel draaien.

2- Komt er nog een update zodat ook andere apparaten "geschikt" worden bevonden?

Reageer