Beantwoord

Probleem met sd kaart in nieuwe Samsung

  • 9 May 2021
  • 3 reacties
  • 1245 keer bekeken

Sinds 1 week een nieuwe Samsung Galaxy A52. En vamn begin af aan meerdere meldingen per dag dat de sd kaart niet veilig verwijderd is, en dat de telefoon opnieuw opgestart moet worden. Dit terwijl de telefoon in mijn broekzak zit. Daarna ziet de telefoonkaart de sd kaart nog steeds niet. Dit met meerdere sd kaarten gehad. In de computer is de sd kaart wel te lezen. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 May 2021, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerrit02, welkom op ons forum.
Ik ben meteen even voor je op zoek gegaan en kom deze foutmelding ook tegen op het Samsung forum (engels)
Dit lijkt een probleem met de software op je toestel te zijn, ik verwacht dan ook vanuit Samsung wel een oplossing.

Je kunt hierover ook contact opnemen met samsung:

Dit kan telefonisch op: 088-9090100
Maar zij hebben ook een nederlands forum: https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl

 

 

Dat gezegd hebbende ben je niet de eerste met dit probleem, in onderstaande topic heeft een andere gebruiker het toestel ter reparatie aangeboden. Meer informatie daarover kun je vinden op
reparatie.kpn.com of in een winkel

 

Ik had al 2x de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit hielp helaas niet. Ik ben gister naar de KPN store geweest en hij wordt vandaag opgehaald want zij wisten het ook niet. Samsung gaat zich er verder over buigen. Tnx voor het meedenken lig.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Goedemiddag. 

 

Wegens tijdgebrek niet meer aan toegekomen. Ga 1 dezer dagen bij de kpn store langs.Â