Beantwoord

Probleem op Samsung S10. Blauw icoon bij contact, kan mij niet bereiken.

  • 8 November 2020
  • 3 reacties
  • 499 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik heb wellicht een domme vraag, ik heb een samsung s10 waarbij er voor een contact een blauw icoontje staat. Dat contact wordt ook automatisch geweigerd. En laat juist dat nummer mij 24/7 moeten kunnen bereiken. Nummer staat niet in de lijst van geblokkerde nummers in me telefoon. En als ik het contact wis en opnieuw aanmaak komt het icoon gewoon terug. Wie weet hoe of wat? Kan ook geen ander soort instelling vinden qua blokkeren nummers in me telefoon.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 November 2020, 08:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rowthedutch, dat is helemaal geen domme vraag! Ik had hier ook nog nooit van gehoord en dit klinkt knap vervelend!
Zijn dit ongeveer de icoontjes die je bedoelt? 

5 jaar oud plaatje

Ik heb dit plaatje van deze site waar genoemd word dat dat icoontje er staat als je een oproep geweigerd hebt

Dat  is inderdaad het probleem. Maar ik heb niks geweigerd. Hij wordt geweigerd door iets terwijl hij niet in me blokkeer lijst staat.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk! Het moet haast wel iets op je toestel zijn maar ik zou eerlijk gezegd ook niet precies weten welke dat zou zijn. Je toestel volledig terugzetten naar fabrieksinstellingen zou dit waarschijnlijk wel oplossen maar misschien dat de klantenservice van samsung een makkelijkere minder ingrijpende oplossing voor je heeft.