Ik heb al een tijdje problemen met wegvallende wifi op mijn Samsung S7, er staat dan een uitroepteken bij mijn wifi verbinding(mogelijk geen internetverbinding) . Uitzetten van de wifi en weer inschakelen helpt meestal wel maar is van korte duur.
Mijn iTV app wil ook niet laden terwijl ik wel gewoon wifi heb, maar krijg dan de volgende meding "Sorry, Er is iets fout gegaan bij het laden van de app (Internal-72). Laden van de app duurt ook meestal 5x zo lang als bv mijn samsung Xcover4 werktelefoon. Het vreemde is dat de ziggo app wel snel reageert en ik meteen kan kijken. Het vorige advies was om de itv app te verwijderen en nieuw te installeren maar dat heeft niet veel geholpen.
Ook wel vaker problemen gehad met de google store, de updates gingen moeizaam.
Hoe gaat het bv met garantie bv binnen de 2jr
Beste antwoord door ToWe
Ik heb nog contact gehad via Messenger met de Samsung helpdesk, heb nog vanalles moeten controleren. Ook een factory reset, dus met de knoppen combinatie. Maar helaas geen verbetering.
Er werd geadviseerd om het toestel op te sturen voor controle en evt reparatie, dit heb ik gedaan. Het moederbord is voor garantie vervangen en nieuwe software geinstalleerd. En het is opgelost.....en hele snelle service, donderdag is het toestel opgehaald en zaterdag is het weer retour gekomen. Dus we zijn weer blij...
Bekijk origineel
Er werd geadviseerd om het toestel op te sturen voor controle en evt reparatie, dit heb ik gedaan. Het moederbord is voor garantie vervangen en nieuwe software geinstalleerd. En het is opgelost.....en hele snelle service, donderdag is het toestel opgehaald en zaterdag is het weer retour gekomen. Dus we zijn weer blij...