Beantwoord

problemen bij aanvragen nieuwe simkaart

  • 15 July 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik heb een nanoSIM nodig voor mijn nieuwe toestel(oude simkaart met Telfort prepaid kan niet verder geknipt worden), dus vul ik het formulier daarvoor(PC). Als ik dat gedaan heb, geeft de site aan dat de combinatie van telefoonnummer en simkaartnummer onbekend is. De truc met het herkoppelen van mijn product verhelpt dit niet.

Ik heb de PUK code niet klaar liggen dus log in om die te zien, maar zegt dan dat ik geen producten heb toegevoegd. Als ik dan verder ga naar het Overzicht, laadt die de telefooninformatie niet(die de app wel laadt)

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 July 2021, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @LaraG, als het niet lukt om online een simkaart aan te vragen kan dit ook via de klantenservice (0800-0402, gratis nummer). Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”