Problemen HTC One X

• 21 april 2012
  • 3 reacties
  • 10375 keer bekeken

Sinds een week heb ik de HTC One X en dat bevalt prima. Echter heb ik al een paar keer gehad dat ik mijn telefoon pakte (stond in de slaapstand) en ik de pin-code van de SIM-kaart moest invullen. Hierbij wordt ook een melding gegeven dat de telefoon was hersteld van een fout en de vraag of er een rapport naar HTC verzonden mocht worden.

Zijn er al meer van dergelijke klachten bekend bij jullie? Zo ja, hoe is dit op te lossen?

3 reacties

Als het goed is wordt morgen mijn HTC One X geleverd. Ik ben uiteraard zeer benieuwd naar het apparaat. Huidige toestel is een Acer Liquid op Android 2.2.

Zijn er inmiddels bekende problemen en oplossingen? Of werkt de HTC One X gewoon goed out-of-the-box bij iedereen?

Ik had hetzelfde probleem, totdat ik de laatste software-update had uitgevoerd (1.29). Geen last meer van gehad sindsdien :)

IK heb nog niet alle functies uitgeprobeerd maar tot nu toe werkt alles prima. SIM kaart geregistreerd en alles werkte meteen. Dropbox in plaats van een microSD kaartje is een nieuwe voor mij. De gratis dropbox account is 2GB, na wat dingen doen op dropbox.com kan je je dropbox tot +25GB krijgen maar ik denk dat dat maar 2 jaar kan zonder bijbetalen. Na 2 jaar zal je of dropbox moeten betalen of terug naar een telefoon met microSD oid. denk ik. Iemand ervaring met dropbox?

Reageer