Beantwoord

Problemen met nieuw toestel.

  • 16 June 2019
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

sinds vorige week woensdag in het bezit van een samsung a50. vanaf het begin loopt het toestel continu vast en opent uit zich zelf apps. ik heb het al naar fabrieksinstellingen gezet op advies maar het blijft. nu heb je 14 dagen bedenktijd en begreep ik dat ik het toestel terug kan brengen en bv. kan omruilen voor een andere kleur en dan meteen mee kreeg maar kan ik hem niet ruilen voor dezelfde kleur en dan ook meteen mee krijgen? het abbonement wil ik niks aan veranderen het is puur alleen het toestel.
toestel is uiteraard gebruikt anders wist ik niet dat het niet goed werkt.

wie kan me antwoord geven
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 June 2019, 19:48

Bekijk origineel

2 reacties

nog even ter aanvulling. heb het online besteld, maar lees bij het zichttermijn dat ik wel gewoon naar de winkel zou kunnen
Reputatie 7
Badge +20
Ha @nancy85 Wat enorm zonde, zeg! Het klinkt alsof er inderdaad iets niet in orde is met je toestel. 😞 Zo lang je binnen de 14 dagen na aankoop zit kun je inderdaad terug naar de winkel. Daar wordt het toestel nagekeken en als de fout daar ook naar voren komen moet je het kunnen omwisselen. Je krijgt in principe gewoon hetzelfde toestel mee terug, maar het moet uiteraard wel op voorraad zijn in de betreffende winkel.

Reageer