Beantwoord

Problemen met Samsung na update

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb sinds de update naar pie op mijn S8 last van het niet aangemeld zijn bij het (kpn) netwerk, gesprekken komen niet binnen en soms als er een telefoontje binnenkomt loopt het toestel gewoon vast. Wat dan tijdelijk helpt is opnieuw opstarten, maar de volgende dag kan het zomaar weer raak zijn. Iemand een idee?

Admin: bericht afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Joran 25 March 2019, 16:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Ik heb sinds de update naar pie op mijn S8 last van het niet aangemeld zijn bij het (kpn) netwerk, gesprekken komen niet binnen en soms als er een telefoontje binnenkomt loopt het toestel gewoon vast. Wat dan tijdelijk helpt is opnieuw opstarten, maar de volgende dag kan het zomaar weer raak zijn. Iemand een idee?
misschien is je simkaart beschadigt
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Holterberg! Ik heb wat ervaringen opgezocht met deze update voor de S8 maar ben deze klachten niet tegengekomen. Als deze problemen heel duidelijk door de update zijn veroorzaakt is het misschien een idee een fabrieksreset uit te voeren. Het vervelende aan zo'n reset is dat je alles kwijtraakt, bestanden, apps en inloggegevens. Zorg voor een goede backup voordat je dit probeert. Hoe reset ik de Samsung Galaxy S8 of S8+ terug naar fabrieksinstellingen? | Samsung Service NL.

Reageer