Beantwoord

Problemen microfoon samsumg galaxy a52

  • 12 June 2021
  • 2 reacties
  • 733 keer bekeken

Zijn er meer mensen die onlangs de Samsung Galaxy A52 hebben gekocht. En die problemen hebben met de microfoon bij voice berichten op WhatsApp en de voicerecorder zelf? Ik heb m'n gsm vanaf 28 mei in gebruik. Sinds 3 dagen horen anderen me niet als ik een voice berichtje stuur. En m'n voicerecorder heeft ook geen geluid. Ik kan wel gewoon bellen...

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 June 2021, 12:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Sheiltje! Balen dat je problemen met de microfoon van jouw nieuwe Samsung Galaxy A52 ervaart als je een voice bericht wilt sturen. Vreemd dat het probleem alleen dan voordoet en niet wanneer je belt. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Dit klinkt misschien heel simpel, maar wil wel eens de oplossing zijn. Is dit niet de oplossing, dan kun je jouw toestel eventueel aanbieden voor reparatie. Onze partner Reconext zal het toestel dan onderzoeken en indien nodig repareren.

Dank voor de reactie. Ik ben inmiddels bij een kpn winkel geweest en heb ook contact gehad met samsung. Het probleem is nu gelukkig opgelost!