Beantwoord

Profiel foto Samsung Email

  • 3 April 2019
  • 9 reacties
  • 541 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Slimmerik
  • 92 reacties
Heb Samsung mail op mobiel wil daar mijn profiel aanpassen d.m.v een foto of logo dat kan niet in de instellingen van Samsung mail maar moet via de provider KPN dus, maar daar kan het volgens mij niet. Weet iemand of het wel kan.
icon

Beste antwoord door JDD 8 April 2019, 10:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @JDD. Zou je deze vraag verder willen toelichten? Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je precies wil wijzigen. Misschien kan je het verduidelijken met een screenshot van je smartphone.
Reputatie 3
Badge +2
Goedemiddag Vikash,

Hierbij een screenshot als toelichting.



Mvg JDD


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het delen. Het lijkt erop alsof dit iets is vanuit de app zelf. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je dit kan aanpassen. Wellicht hebben andere forumgebruiker hier een antwoord op. 🤞🏽
Reputatie 3
Badge +2
Heb weer de vraag gesteld an Samsung , want als je naar Samsung Members gaat en dan rechtsboven op de 3 puntjes naar Samsung instellingen gaat en dan naar je account kun je wel een afbeelding toevoegen, dus waarom wel in Members en niet in email app van Samsung , de fout zit gewoon bij Samsung .
Reputatie 7
Badge +21
Wat jammer dat het nog steeds niet gelukt is. Ik hoop dat het in een toekomstige update van deze app wel weer mogelijk wordt.
Reputatie 3
Badge +2
Blijf Samsung benaderen mocht er zich ontwikkelingen voordoen ,,laat ik het weten.
Reputatie 7
Badge +22
Blijf Samsung benaderen mocht er zich ontwikkelingen voordoen ,,laat ik het weten.
Als je op die grote “K” tikt, doet ie het dan ook niet? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Welke type Samsung telefoon heb je?
Reputatie 3
Badge +2
Nee , dan ga je naar Postvak In ,gaat ook niet via account instellingen. Het kon eerst wel maar sinds een update van Samsung kan het niet meer. Mijn telefoon is een Galaxy 7 Edge.

Reageer