Beantwoord

Promotie actie Samsung Galaxy S10 128GB

  • 11 June 2020
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik kocht een telefoon in de promotie zou 24 € goedkoper zijn per maand en ik betaal dezelfde 51 €.abonament peer maand waarom 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 18 June 2020, 17:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Maciej Peksa. Van harte welkom hier. Ik vermoed dat hier een misverstand is ontstaan. Er is geen actiekorting van € 24,- per maand geweest op een toestelbundel. Ik zie dat je in januari een abonnement met een Samsung Galaxy S10 128GB hebt besteld. Dit toestel werd toen wel in combinatie met een korting aangeboden, namelijk: een verlaging van de toestelbundel van € 25,- naar € 22,- per maand. In totaal dus € 3,- korting per maand. Daarmee bespaar je op basis van een 2-jarig abonnement dus in totaal € 72. Je vindt een overzicht van je bestelling in de orderbevestiging die je hebt ontvangen per e-mail. Als er nog onduidelijkheden zijn, lees ik het graag. Vul in dat geval ook je profiel aan met je gegevens. 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Maciej Peksa. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord en de situatie duidelijk is. Laat het gerust weten als er nog wel onduidelijkheden zijn.

Reageer