Beantwoord

Pukcode opvragen

• 17 november 2018
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

vanmiddag heb ik in mijn broekzak perongeluk drie keer een verkeerde pin ingevoerd, en nu als ik de puk invoer geeft hij aan dat hij incorrect is. wat nu?
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 november 2018, 09:34

Goedemorgen @witvliet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Heel lastig, dat je opeens de pukcode moet invoeren en blijkbaar niet de juiste hebt. Je kan hier op verschillende manieren achter komen, de snelste manier is via het kaartje waar de simkaart uitgedrukt is. Anders kan je het proberen via MijnKPN > Service. Is dat ook niet de juiste, dan moeten we even kijken welk simkaartnummer jij hebt, en welke pukcode hierbij hoort. Hiervoor kan je het beste, vanwege verificatie, bellen met 0800-0105 met een ander toestel indien dat lukt.

Heb je die mogelijkheid niet, dan kan ik alsnog voor je kijken. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Alles wat je niet kwijt kan, kan je neerzetten bij 'persoonlijke opmerkingen'. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer je dit hebt gedaan dan kan ik je sneller helpen 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Jaaa het is gelukt hoor susan, ik wist niet hoe ik moest reageren maar stond hier gewoon onder. Super bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @witvliet
Denk er om na 10 keer een foute pukcode ingevoerd te hebben is de code niet meer geldig en moet je een nieuwe simkaart aanvragen.
Na het invoeren van je pukcode vraagt hij om je pincode, dat is niet je eigen pincode van je mobile telefoon maar 0000, vier keer nul dus.
Als alles werkt kun je die 0000 weer veranderen in je eigen pincode.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @witvliet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Heel lastig, dat je opeens de pukcode moet invoeren en blijkbaar niet de juiste hebt. Je kan hier op verschillende manieren achter komen, de snelste manier is via het kaartje waar de simkaart uitgedrukt is. Anders kan je het proberen via MijnKPN > Service. Is dat ook niet de juiste, dan moeten we even kijken welk simkaartnummer jij hebt, en welke pukcode hierbij hoort. Hiervoor kan je het beste, vanwege verificatie, bellen met 0800-0105 met een ander toestel indien dat lukt.

Heb je die mogelijkheid niet, dan kan ik alsnog voor je kijken. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Alles wat je niet kwijt kan, kan je neerzetten bij 'persoonlijke opmerkingen'. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer je dit hebt gedaan dan kan ik je sneller helpen 😉
Reputatie 7
https://www.kpn.com/pukcode .
Reputatie 7
Badge +20
@witvliet, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je de pukcode inmiddels kunnen achterhalen of kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer