Rare tijden op Googleaccount

• 14 december 2015
  • 14 reacties
  • 252 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, als ik bij mijn Googleaccount kijk, zie ik dat er telefoonnummers toegevoegd zijn en dat het wachtwoord gewijzigd is een paar keer. Dat klopt allemaal wel, maar de tijden zijn raar. Als ik een mail lees via mijn MacBookPro, zie ik ook die rare tijden en via mijn telefoon niet. Ligt dat aan de tijdsinstellingen op mijn MacBookPro? Graag ontvang ik jullie reacties. Groetjes Fame29.

14 reacties

Reputatie 7
,

Niet doen, nergens voor nodig, je maakt het jezelf ongelofelijk lastig terwijl dat nergens voor nodig is.

Wat is er gebeurt waardoor jij zo ontzettend onzeker bent. Geloof me dat is NERGENS voor nodig. (Drie keer is scheepsrecht. ;))

Mag ik je een onbescheiden vraag stellen. In welke leeftijdscategorie moet ik jou plaatsen?

Weet wat je mist als je niet gaat werken aan het overwinnen van jouw angst/onzekerheid.

Reputatie 7
Ik gebruik al jaren (en nog steeds) Android en ik kan nog steeds lachen, iets waarvan ik hoop dat jij dat ook vaak genoeg doet.

Ik hoop dat je echt van deze 50plusser aan wilt nemen dat je je veel te veel zorgen maakt en dat je daarmee niet het onderste uit de kan haalt in jouw leven. En geloof me, je leeft maar één keer en dus is het nu de tijd om daar van te genieten. Wat morgen komt zien we morgen wel weer en wat gisteren was is eigenlijk niet interessant meer.

In Avast kan je, net als bij vele andere virusscanners, instellen welke bestandstypen en directories wel of niet gescanned worden.

Standaard zal daar vast en zeker een verstandige configuratie ingesteld zijn door de makers van Avast.

Het is ook helemaal niet nodig om alle bestandstypen te scannen aangezien vele bestandstypen toch niet op een dusdanige manier geopend kunnen worden dat daarmee foute software op jouw Mac geplaatst wordt.

Waarom zou je een virusscanner dan honderden keren zo'n bestand laten scannen terwijl dat eigenlijk pas nodig wordt als het bestandstype zo gewijzigd wordt dat de inhoud van het bestand eventueel wel kwaadaardig kan worden. Ik zeg dus niet kwaadaardig wordt, maar eventueel kwaadaardig kan worden en dat doe ik expres. ;)

Reputatie 7
Ook ik heb wel eens virussen gehad op mijn computers en gelukkig hebben we dan van die virusscanners die ons helpen om die rommel op te ruimen.

Ik maak me echter niet druk over het volgende virus dat vast en zeker een keer op één van mijn computers zal komen te staan.

Dat zie ik dan wel weer, daar wil ik nu nog niet aan denken. ;)

Reputatie 7
Normaal worden de tijden aangepast aan de tijdzône waarin je je bevindt. Dat zit in de instellingen van je apparaat. Met de Mac book pro kan ik je daarbij niet helpen. Ernstig is het natuurlijk niet.

Google slaat alles op op servers in Californië.

Reputatie 6
Badge +13
Oké een hele duidelijke uitleg! Dank u!
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb de tijdzone kunnen aanpassen. Maar ik ben ook bezig geweest in dit account terwijl een slotje van Sleutelhangertoegang open stond op mijn Mac. Kunnen er dan kwaadwillenden bij? Ik weet het, ik blijf bang, kan er niks aan doen.
Reputatie 6
Badge +13
Ik ben 31 jaar en ik heb vroeger Android gehad, daar komt het vandaan denk ik. Kunt u mij misschien antwoord geven hoe ik niet scanbare bestanden op mijn Mac gescand krijg via de Avast Mac Security virusscanner?
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb autisme en een verstandelijke beperking, ik denk dat ik daardoor ook heel angstig ben.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb eerder wel eens een soort van virussen gehad en dat waren volgens mij Windowscache bestanden op mijn Mac. Raar he! Ik heb ze na het scannen meteen verwijderd toen.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb nu een IPhone met IOS 9.2. En mijn Mac draait nu op El Capitan, de nieuwste volgens mij want ik heb geen updates voor El Capitan gehad, alleen voor ITunes volgens mij en die heb ik geïnstalleerd. Heb wel een paar keer hard moeten resetten voordat ie het deed.
Reputatie 6
Badge +13
Oke dank voor uw reactie.
Reputatie 6
Badge +13
Ik had ingelogd op mijn Googleaccount terwijl de plug-in van Adobe Flash Player nog aan stond. Nu heb ik hem weer uitgeschakeld en ben nu in en uitgelogd. De eerste keer kreeg ik geen verificatiecode en de tweede keer wel. Kan dit kwaad dat ik ben in en uitgelogd bij mijn Googleaccount terwijl die plug-in aan stond?
Reputatie 6
Badge +13
Ik had ingelogd via Google Chrome.
Reputatie 6
Badge +13
Ik zie wel een aantal websites met https die nooit gescand worden bij mijn Avast virusscanner.

Reageer