Vraag

Reparatie mobiel

  • 9 June 2020
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb op 22 mei mijn mobiel opgestuurd voor reparatie, volgens de track and trace ligt deze vanaf 26 mei bij de reparatieservice. Daarna is geen actie meer te zien. Graag zou ik weten wat de status is van de reparatie, bovendien verbaas ik me over de lange doorlooptijd (zonder update).


2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @elly2004, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je jouw toestel zo snel mogelijk terug wil krijgen. Er gaan steeds meer winkels open, maar het proces van het retour sturen van een mobiel toestel wordt steeds individueel bekeken. Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en eventueel reparatienummer? En kan je daarnaast aangeven om welk toestel (merk, kleur, aantal GB) het gaat en waar je hem hebt ingeleverd? Dan kunnen we je hopelijk zo snel mogelijk verder helpen!

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @elly2004. Heb je inmiddels duidelijkheid over je toestel? Zo niet, vul je forumprofiel in met de gegevens waar Susan hierboven om vraagt. Reageer hier als je dat gedaan hebt, dan kijken we dit na.

Reageer