Beantwoord

Retourneren losse telefoon

  • 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Beste Klantenservice KPN,

Afgelopen zaterdag(24-11-2018) heb ik een Samsung galaxy s9+ gekocht bij de KPN winkel in Venlo.
Nu heb ik de mobiel 2 dagen in gebruik en bevalt me de telefoon helemaal niet. De batterij is instabiel(snel leeg 's nachts) en valt hij erg tegen/kan er gewoon niet mee overweg.
Kan ik de mobiel nog retourneren in de winkel?
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jos Vestjens
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 november 2018, 11:28

Hallo Jos, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Je mag binnen 14 kalenderdagen terug naar de winkel met je telefoon. Neem wel het aankoopbewijs, de doos en alle accessoires etc. mee naar de winkel 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Jos, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Je mag binnen 14 kalenderdagen terug naar de winkel met je telefoon. Neem wel het aankoopbewijs, de doos en alle accessoires etc. mee naar de winkel 🙂.

Reageer