Beantwoord

Retourzending nog steeds niet verwerkt na 5 dagen

  • 21 January 2019
  • 9 reacties
  • 226 keer bekeken

Reputatie 1
Bestelling gedaan via de webshop van KPN (Smartwatch)
Zaterdag 12 januari een bestelling (BASI507252) retour gestuurd voor een herroeping (binnen 14 dagen),
Dinsdag 15 januari is mijn retourzending afgeleverd en ontvangen .
Nu is het 21 januari en ik heb er nog steeds niks van vernomen, dat het verwerkt is of iets.
En als ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd en kom geen steek verder.
heb nu ongeveer 5 telefoonnummers gekregen en gebeld, maar niemand weet iets??
Ik vind dit zeer slechte service van KPN en zal als dit afgehandeld is,
zal ik ook niks meer bestellen in de webshop van KPN.
Als je betaald is het goed, maar stuur je iets retour dan hoor je niks meer!!

ik ga dan ook een klacht indienen hierover!
icon

Beste antwoord door Tub200773 23 January 2019, 08:13

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Bestelling gedaan via de webshop van KPN (Smartwatch)
Zaterdag 12 januari een bestelling (BASI507252) retour gestuurd voor een herroeping (binnen 14 dagen),
Dinsdag 15 januari is mijn retourzending afgeleverd en ontvangen .
Nu is het 21 januari en ik heb er nog steeds niks van vernomen, dat het verwerkt is of iets.
En als ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd en kom geen steek verder.
heb nu ongeveer 5 telefoonnummers gekregen en gebeld, maar niemand weet iets??
Ik vind dit zeer slechte service van KPN en zal als dit afgehandeld is,
zal ik ook niks meer bestellen in de webshop van KPN.
Als je betaald is het goed, maar stuur je iets retour dan hoor je niks meer!!

ik ga dan ook een klacht indienen hierover!



Krijg net een mail dat het ontvangen is en gecrediteerd word deze week :-)

dus deze vraag kan op slot
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Tub200773 Allereerst is het fijn dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen en dat de retourzending verwerkt is. Het is uiteraard wel erg jammer dat het zo lang heeft geduurd voor dat je erachter bent gekomen dat het in orde is gemaakt en dat je hier zoveel tijd aan hebt moeten spenderen. 😞
Reputatie 1
Hallo @Tub200773 Allereerst is het fijn dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen en dat de retourzending verwerkt is. Het is uiteraard wel erg jammer dat het zo lang heeft geduurd voor dat je erachter bent gekomen dat het in orde is gemaakt en dat je hier zoveel tijd aan hebt moeten spenderen. :(


Beste Bart_
Bij mijn status staat nog steeds niks bij retouren?
dus volgens mij word er nog niks mee gedaan.

Reputatie 7
Badge +20
Je hebt wel een mail ontvangen dat het verwerkt wordt, toch? Om eerlijk te zijn zou ik dat in de gaten blijven houden en aan de bel trekken als je volgende week nog niets retour hebt.

Ik kijk met alle plezier wat ik kan vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 1
@Bart_

ik heb de gegevens aangevuld.
Reputatie 1
@Bart_

Dit heb ik gisteren ontvangen

Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk. Dan ga ik er levendig vanuit dat het helemaal in orde komt. Ik zal in het de gaten houden en als je volgende week om deze tijd nog niets retour hebt gaan we het alsnog zo snel mogelijk regelen.
Reputatie 1
@Bart_

Goedemorgen Bart

Het is goed gekomen, ik heb het bedrag retour gekregen.😀

Vriendelijk bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is mooi nieuws! Fijn dat het al geregeld is. 🙂

Reageer