Beantwoord

S10 pre order via Telecombinatie Vught

  • 13 March 2019
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Badge
Ik heb hem gepreorderd maar hij is nog steeds niet binnen bij de winkel waar we hem hebben besteld tele combinatie vught ik word nu wel een beetje ongeduldig want op tv en overal op internet werd gezegd 8 maart en het is nu al 13 maart en we hebben nog niks gehoord en bij de winkel hebben ze ook nog niks gehoord kan iemand mij dit uitleggen

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 13 March 2019, 19:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tijn verbiest, Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat je met smart zit te wachten op jouw nieuwe telefoon. Waarom jouw nieuwe toestel nog niet binnen is kan ik niet nagaan, Telecombinatie is namelijk een externe partner met een eigen voorraad van telefoons. Ik kan wel nagaan of jouw bestelling goed is doorgekomen. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Tijn verbiest, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
Ik heb mij forms profiel aangepast. Aub zoeken op klantmummer de telefoon is via mijn moeder aan gevraagd
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tijn verbiest, Deze gegevens horen niet bij een mobiel abonnement, daarom kan ik de informatie niet opvragen. Daarnaast vraag je gegevens op voor een abonnement die niet op jouw naam staat, daarom mag ik niets met je delen. Mijn advies is om nog eens terug te gaan naar de Telecombinatie. Als er nog niets bekend is over het toestel en het nieuwe abonnement, dan zou je moeder nog contact kunnen opnemen met onze klantenservice via 0800-0402 om te controleren of er wel een aanvraag is binnengekomen.

Reageer