Beantwoord

S20 batterij leegloop na installeren KPN veilig

  • 8 July 2021
  • 5 reacties
  • 284 keer bekeken

Hallo KPN,

Wij hebben sinds enkele dagen de PKN veilig op onze mobiel geinstalleerd..

Ik heb een Samsung S20 en mijn vrouw OnePlus 8

Nu hebben wij gemerkt dat onze batterij erg snel leegloopt nadat wij deze App hebben geinstalleerd, wat kunnen wij hieraan doen??

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 July 2021, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MarioK1969! Welkom op ons KPN Forum. Dit komt mij niet bekend voor. Hoe snel loopt jullie telefoon nu leeg ten opzichte van voordat de app geïnstalleerd was? Als je in de instellingen van jullie toestel kijkt welke apps veel batterij verbruiken, staat KPN-veilig in dat rijtje?

Normaal doen wij zeker 1 hele dag met onze batterij.

Bij de samsung s20 staat kpnveilig op nr 3 qua batterij verbruik..

Reputatie 7
Badge +28

 

Nu hebben wij gemerkt dat onze batterij erg snel leegloopt nadat wij deze App hebben geinstalleerd, wat kunnen wij hieraan doen??

Je kunt dan de keuze maken om KPN Veilig weer te verwijderen van je telefoon. 

Het leven bestaat soms/vaak uit het maken van keuzes…. 

Ik begrijp dat er keuze mogelijkheden zijn, maar dat is niet mijn vraag geweest of wel??

Is dit normaal?  Is dit is vaker gehoorde klacht??

 

Ik heb kpn veilig uitgeschakeld en schakel hem in als ik wil scannen maar dit mag toch niet zoveel batterij vergen??

Reputatie 7
Badge +17

Het is geen bekende klacht @MarioK1969. Als jullie de app verwijderen gaat de accu een hele dag mee en als de app in gebruik is nog maar.. ? 
Hoe gebruik je de app?Â