s3 mini werkt niet goed

• 4 juni 2013
  • 1 reactie
  • 6619 keer bekeken

hallo,

mijn samsung galaxy s3 mini werkt al vanaf het begin dat ik hem heb niet lekker. het aan en uit knopje blijft steeds hangen, hij start soms wel 5x in een uur opnieuw op, hij herkent mijn simkaart soms uit het niets niet meer, het touchscreen reageert niet altijd zoals het zou moeten- het doet dan of niets of het tikt iets naast waar ik tik aan-, mijn apps lopen steeds vast en ik heb ook regelmatig geen bereik (en internet).

ik heb al vanalles geprobeert, al mijn app's verwijdert, iedere keer opnieuw opstarten als er iets is, ik ben naar de kpn winkel geweest waar ze een nieuwe software update erop hebben gezet, ik heb zelfs al een factory reset gedaan. dit maakt allemaal geen verschil, of maar voor heel even.

ik heb nu net naar kpn gebeld, en heb een afspraak gemaakt voor morgenavond dat mijn telefoon dan opgehaald wordt om gerepareerd te worden.

ik ben er echter zo klaar mee dat ik eigenlijk gewoon een andere telefoon wil uitzoeken omdat ik dit niet nog een keer allemaal door wil maken. hoe moet ik dit aanpakken? moet ik dan weer naar 1200 bellen en dit laatste uitleggen?

mgv. Vicky

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste Viicks015,

Vervelend dat het toestel kuren vertoont. Wat je in zo'n geval het beste kunt doen is inderdaad het toestel ter reparatie aanbieden. Ik lees in je verhaal dat je dit inmiddels hebt gedaan. Ik ga er vanuit dat het toestel zo snel mogelijk in goede staat weer bij je retour komt. Ik verzoek je de reparatie af te wachten.

Reageer