Beantwoord

s4 herladen

• 11 januari 2014
  • 5 reacties
  • 3672 keer bekeken

Geachte Kpn medewerkers,

Sinds kort heb ik problemen ondervonden. Nadat ik drie dagen geleden mijn s4 opnieuw wilde starten ging mijn mobiel niet meer aan. Dus heb ik mijn batterij eruit gehaald en er weer in gezet. Toch had ik nog steeds het probleem dat hij mijn mobiel niet op wilde starten. Ik heb even op het net gesurfd en wat dingen uitgeprobeerd. Een ding werkte wel namelijk dat ik mijn mobiel in de oplader deed en mijn mobiel kon zich gewoon starten. Nu merk ik dat als ik nog 45 procent van mijn batterij heb hij dan uitvalt, dus ik dacht hij start mijn mobiel wel weer omdat het nog 45 procent over had!! Jammer genoeg dus niet. Nadat ik hem dus in de oplader heb gezet en mijn mobiel wel wilde opstarten bleek het dat mijn mobiel 30 procent had. Wat voor mij wel heel raar is. Dus vroeg ik mij af wat hier aan de hand is.

Ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben en dat ik van een van u medewerkers antwoord krijg.

Met vriendelijk groet,

Griffin
icon

Beste antwoord door Shugosha 13 januari 2014, 17:31

Die zijn te bereiken op 0800-0105.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hallo Griffin,

Staat de accu ook 'bol' of is hij nog mooi vlak?

Ik weet niet waar de batterij bol moet staan. Ik denk nog dat hij mooi vlak is maar weet dat niet zeker.
Reputatie 7
Badge +12
http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/98118-thumb/samsung-galaxy-s4-akku-aufgeblaeht-3.jpg

Links is normaal en recht is bol. De batterij is opgezwollen.

Gezien de problemen die u heeft met de batterij is het wel zeer goed mogelijk dat het om de batterij gaat. Als u zelf een andere batterij hebt zou u het daarmee kunnen proberen. Mocht dit echter geen optie zijn dan kunt u met behulp van het aankoopbewijs via de KPN winkel een nieuwe batterij aanvragen of anders via de helpdesk.

Waar kan ik de helpdesk vinden?
Reputatie 7
Badge +12
Die zijn te bereiken op 0800-0105.

Reageer