Beantwoord

S5 blauw

Reputatie 1
  • Deelnemer
  • 8 reacties
Hallo

Ik heb begin april de s5 blauw besteld bij jullie waar mee gezegt was dat ik de telefoon in de week van 17 april in huis zou krijgen. Nu de datum is veranderd naar de 23e krijg ik hem hoop ik toch nog wel eerder?

Beetje jammer dat als je je ergens heel erg op verheugt de datum ineens veranderd word! 

Gr. Marloes

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 17 april 2014, 18:26

Beste Marloes,

Gezien de enorme vraag naar de Samsung Galaxy S5 is de voorraad helaas op.

Het bericht dat je het toestel waarschijnlijk 23-04 ontvangt is wel correct.

Volgens de laatste berichten ontvangen wij morgen een nieuwe levering van toestellen.

Gezien de paasdagen kunnen wij niet eerder gaan uitleveren dan dinsdag.

Helaas heb ik geen ander antwoord voor je.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Marloes,

Gezien de enorme vraag naar de Samsung Galaxy S5 is de voorraad helaas op.

Het bericht dat je het toestel waarschijnlijk 23-04 ontvangt is wel correct.

Volgens de laatste berichten ontvangen wij morgen een nieuwe levering van toestellen.

Gezien de paasdagen kunnen wij niet eerder gaan uitleveren dan dinsdag.

Helaas heb ik geen ander antwoord voor je.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 1
Nou ik heb geen bericht gehad maar ik zag het op de KPN site staan.  Maar er is wel een lading binnen gekomen vandaag aangezien er 17 april stond? 

ik keek net op de site en wat er staat ziet u in de foto hier beneden? Kan ik hem dan toch morgen verwachten?https://

Reputatie 1
In iedergeval bedankt voor het antwoord! ik ontvang de telefoon morgen!

Gr. Marloes

Ik heb hetzelfde staan maar het toestel word echt pas de 23e geleverd. Je moet de groene vinkjes in de gaten houden en natuurlijk ook je email/sms want je krijgt een verzendbericht en dan weet je exact wanneer je je toestel binnne krijgt. 

Reputatie 1
Ja klopt, ik kreeg gister avond laat een verzend bevestiging. Volgens de track en tracé word de telefoon vanmiddag bezorgt.
Top toch. Veel plezier met je toestel. Hoop dat die van mij ook snel komt

Mag ik weten wanneer je hem exact hebt besteld want ik heb vandaag ook een bevestiging gehad maar die van mij komt pas volgende week woensdag -.- terwijl ik hem op 27 maart al had besteld. 

ik heb 5 april een s5 blauw besteld.

nu zou ik hem vandaag thuis krijgen maar is niet gekomen, hoop dat ik hem morgen nog krijg maar is dit een fout van kpn of postnl?

Reputatie 1
Mijn S5 blauw heeft vertraging opgelopen. Helaas moet ik weer wachten maar dat is gelukkig maar tot morgen. Ik denk dat dat bij jou ook het geval is!

Reputatie 1
ik heb hem rond 7 april besteld! Maar het was een verlenging van mijn abbonement.

Post NL geeft aan dat het pakketje vandaag wordt bezorgd dus ben benieuwd hopelijk bij jullie ook! 

Ik heb als een van de eerste op 05-03-2014  de s5 blauw besteld en gehoopt hem al binnen te hebben. Helaas. Ik hoop niet dat de rechtstreekse verkoop voorrang krijgt ten opzichte van de voorverkoop die al in de pocket zit.

Check je track &  tracé code want gisteren stond die bij voor de 23e maar later werd dat gewijzigd naar vandaag

Reputatie 1
In princiepe heeft de pre-order voorrang geloof ik.
Mijn pakket bezorger is al onderweg, ik verwacht mijn telefoon tussen 12 en 2, ik hoop dat jij je telefoon ook spoedig krijgt!
Bij mij staat die nog niet onderweg maar wordt hopelijk bezorgd tussen 4 en 7 laat maar weten als je iets binnen krijgt 

Ik heb nog niet eens een track & tracecode ontvangen.:(

dat is wel heel raar zou ze voor alle zeker heid maar even opbellen 

Reputatie 7
Badge +3
Beste pauls5,

Heb je inmiddels al wel informatie ontvangen?

Ik neem overigens in dit geval aan dat je wel een bevestiging mail hebt gehad van je bestelling.

In het geval dat je nog geen verdere informatie hebt ontvangen ontvang ik in dit geval graag je klantnummer en het betreffende mobiele nummer via een privébericht

Met groet,

Cornelis

Na jarenlang Hi-prepaid ben ik overgegaan op een abonnement MET de nieuwe Galaxy S5 in blauw. 

Besteld op 4 april, en vandaag in ontvangst genomen

Ik ben - al ruim 8 jaar denk ik - in het bezit van een Samsung SGH D900.

Maar.. de batterij wilt niet meer opladen en er zit een barst aan de achterkant.

Ik heb ergens gelezen over de simkaart met gegevens hoe ik dat van oude tel. moet overzetten.

Kan het niet meer terugvinden.

Ik ga verder zoeken, wil wel z.s.m. gebruiken kunnen maken van nieuwe mobiel  :D 

Reputatie 1
Ik heb de mijne inmiddels binnen, er fijn toestel als je van een note n7000 afkomt! 

Reputatie 7
Badge +3
Beste S5,

Fijn te horen dat je hem inmiddels binnen hebt, dank voor de terugkoppeling.

Veel plezier gewenst met het toestel en heb je in de toekomst weer een vraag zien we je graag terug op het Forum:)

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Na lang wachten heb ik eindelijk mijn nieuwe telefoon binnen. Gelukkig niet hoeven wachten tot 23 april ♡ it

Reageer