Beantwoord

S7 laad wel op maar ziet computer verder niet

• 1 september 2017
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de Samsung S7 nu ongeveer een maand, nu wil ik graag mijn foto's en andere bestanden over zetten ook op mijn laptop, alleen ziet mijn laptop/telefoon elkaar niet.
Mijn telefoon laad wel op maar geeft niets aan om media bestanden over te zetten.
nu is het zo dat ik dit probleem bij mijn S5 ook had sinds begin 2017,

wat ik al heb geprobeerd:
verschillende laptop/computer/usbpoorten
telefoon na fabrieksinstellingen
KIES programma op laptop gezet heeft nog nooit gehoord van mijn probleem, hij heeft de ontwikkellaarsoptie bij mijn instellingen open gezet en hierbij usb -foutopsoring aan gezet, dit maakt ook geen verandering

wie kan mij helpen....
icon

Beste antwoord door Johannes_ 4 september 2017, 13:58

Hallo Gonny, welkom op het forum! Jammer te vernemen dat het niet goed lukt de bestanden over te zetten. De stappen die van toepassing zouden moeten zijn, zijn de volgende:
Stap 1 - Verbind de computer met een usb-kabel met je telefoon
Stap 2 - Kies instelling voor usb-aansluiting op je telefoon, dit doe je door naar beneden te swipen, (kies voor usb-opties).
Stap 3 - Kies Mediabestanden overdragen, je telefoon zou nu herkend moeten worden door je computer.
Stap 4 - Open verkenner op je PC, selecteer de juiste map waaruit je bestanden kunt kopiëren naar een map naar keuze.

Kijk voor andere opties en stappenplannen ook op de Toestelhulp-pagina van KPN.
Mocht het ook met bovenstaande opties onverhoopt niet werken, kun je ook de support van Samsung zelf eens raadplegen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Hallo Gonny, welkom op het forum! Jammer te vernemen dat het niet goed lukt de bestanden over te zetten. De stappen die van toepassing zouden moeten zijn, zijn de volgende:
Stap 1 - Verbind de computer met een usb-kabel met je telefoon
Stap 2 - Kies instelling voor usb-aansluiting op je telefoon, dit doe je door naar beneden te swipen, (kies voor usb-opties).
Stap 3 - Kies Mediabestanden overdragen, je telefoon zou nu herkend moeten worden door je computer.
Stap 4 - Open verkenner op je PC, selecteer de juiste map waaruit je bestanden kunt kopiëren naar een map naar keuze.

Kijk voor andere opties en stappenplannen ook op de Toestelhulp-pagina van KPN.
Mocht het ook met bovenstaande opties onverhoopt niet werken, kun je ook de support van Samsung zelf eens raadplegen.
Badge +2
Hoi @gonnyvdz! Ik heb geen reactie meer van je ontvangen dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost.
Als dat het geval is, laat dan gerust weten hoe je dat gedaan hebt!

Reageer