Beantwoord

Samsung A40 probleem met simkaart

  • 19 July 2020
  • 2 reacties
  • 524 keer bekeken

Ik heb ee zelfde toestel ook gekocht bij kpn, zelfde probleem denk je bereikbaar te zijn mooi niet! Telkens de sim te pas en te onpas aanmelden!

kpn niet thuis! Kan wel opsturen voor garantie maar toestel deugt gewoon NIET, voldoet niet aan wat je er van mag verwachten! probleem al direkt opgetreden maar ivmCorona later naar de winkel terug!!

Heb inmiddels het probleem "OPGELOST" heb een stukje dubbeldik papier onder de simkaart houder mee in de telefoon geschoven! Daardoor vindt er GEEN onderbreking meer plaats van kontakt Simkaart!

MAAR VINDT DE KPN HEEL ONWAARDIG IN HUN MANIER VAN PROBLEEM OPLOSSEN! 

NIKS OPLOSSEN ,  JAMMER🤔🤨

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 July 2020, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

hoi @He.nderikus , welkom op het forum! 
Bedankt voor je feedback! Inderdaad jammer dat wij hier geen oplossing voor hadden, maar fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Reputatie 7
Badge +16

Daarnaast kan je altijd aanspraak maken op de garantie ;) Iedereen heeft recht op een deugdelijk product :)