Beantwoord

Samsung a5 2016

Goedemiddag, nu bij het juiste onderwerp 🙂

Wanneer is de samsung a5 2016 bij jullie verkrijgbaar?

Releasedatum Nederland is vandaag.

Graag hoor ik van jullie!

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 7 januari 2016, 17:12

Hoi,

Ik verwacht dat de telefoon dan op de site staat. Coolblue verwacht deze telefoon niet eerder dan 16 Januari. Ik verwacht daarom dat KPN deze niet voor 16 Januari heeft, mits ze deze al gaan aanbieden.

Robin

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Ik verwacht dat de telefoon dan op de site staat. Coolblue verwacht deze telefoon niet eerder dan 16 Januari. Ik verwacht daarom dat KPN deze niet voor 16 Januari heeft, mits ze deze al gaan aanbieden.

Robin
RobinFlikkema schreef op 7 jan '16 om 17:12u

Hoi,

Robin 

Beste Robin,

Bedankt voor je reactie, hij stond aangekondigd voor 8 januari op verschillende sites vandaar dat ik het me afvroeg.

Ik heb gewoon nog eventjes geduld en houdt de site in de gaten:-)

Fijn weekend in ieder geval!

Groetjes Anja

Reputatie 7
Badge +22
; welkom bij het juiste onderwerp en ook op het forum zelf! Leuk om je hier te zien. Je wacht met smart op de nieuwe Samsung begrijp ik! Wij hebben 'm op dit moment nog niet. Mijn verwachting is hetzelfde als die van Robin dat wij niet gaan leveren voor CoolBlue. In de meeste gevallen loopt dit vaak vrij gelijk. Zoals je aan me merkt heb ik geen concrete datum voor je wanneer wij gaan leveren. Houd de website inderdaad gewoon even in de gaten hiervoor 🙂

Reageer