Vraag

Batterijduur samsung A51

  • 8 August 2020
  • 5 reacties
  • 2752 keer bekeken

Mijn vraag is het normaal dat mijn nieuwe Samsung A51 nog eerder leeg is dan mijn oude toestel een A5

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan gebeuren. Misschien groter scherm en krachtigere processor die meer energie gebruiken.

Dat kan gebeuren. Misschien groter scherm en krachtigere processor die meer energie gebruiken.

Ok dank voor je reactie Nick

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Jotter

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat de batterij van je nieuwe toestel relatief snel leeg gaat. Zoals terecht al is opgemerkt, zijn het type scherm en processor van invloed op het energieverbruik en de batterijduur. Daarnaast kunnen ook andere factoren en instellingen invloed hebben op de batterijduur. Wellicht heb je nog iets aan deze en deze tips om de batterijduur te verlengen. In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel! :smiley:

Reputatie 7
Badge +16

En als je echt in de wat extremere hoek wilt kijken dan heb ik hier ook nog een topicje van de Samsung community :) 

Over het algemeen lever je wel functionaliteit in met het uitschakelen van onderdelen. 

 

Wat ik zelf altijd aanraad is om adaptive power saving aan te zetten

Settings → Device care → Battery → Adaptive power Saving. 

Het is mij duidelijk nu ben blij met deze telefoon en heb er vrede mee wat vaker opladen.

Dank voor jullie reacties

 

Reageer