Beantwoord

Samsung A52 niet leverbaar voor hoelang?

  • 20 July 2021
  • 6 reacties
  • 848 keer bekeken

Zondag j.l 18 juli 2021 in kpnwinkel abo verlengt en aangepast naar unlimited.

Toestel erbij welke volgens systeem in voorraad was. Samsung A52 4g. Levertijd max 2 dgn.

Helemaal happy. 

Thuis aangekomen komt een mail binnen. Toestel voor onbestemde tijd niet leverbaar!!!

Nog duidelijk over gehad in de winkel. "Nee deze is leverbaar", zei ze. Dat staat hier.

Nu na enkele belletjes met klantenservice helemaal een zooitje.

Ook het abonnement gaat nog niet in. Gaat pas al toestel geleverd is.

 

Kpn ,   het is wel een beetje een chaos aan het worden als ik ons verhaal neem en andere verhalen hier lees.

Belofte en contract maakt schuld!!

Na enig gesteggel met een medewerker telefonisch een coulance gekregen van 50gb voor 1 week. Leuk gebaar maar absoluut niet mee geholpen......

 

Hoe nu verder?

Wanneer komt het toestel weer beschikbaar? De huidige "oude" loopt echt op zijn allerlaatste pootjes..…

 

Benieuwd naar jullie reactie en motivatie.

 

Een al zéér lange en trouwe klant......

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 July 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Inmiddels lijkt het ook mis te gaan met de 50gb coulance regeling. Nog steeds niets binnen.

Wat een klucht inmiddels...…

@klantenservice 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Iech. Als je een toestel besteld hebt wil je die graag ontvangen, dat kan ik me heel goed voorstellen. Welk model van de A52 heb je precies besteld, en welke kleur? Daarmee kan ik voor je kijken wat de verwachting voor dat specifieke model is. 

Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik nog niets zeggen over de 50GB. Heb je wel een sms'je gekregen dat er een bundel is toegevoegd? Als je het profiel volledig invult, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van je IBAN, kan ik er een blik op werpen.

Jasper,

Samsung Galaxy A52 4G Dual-SIM 128GB, Awesome Black.

Gisteravond weer telefonisch contact gehad. Deze medewerkster heeft een aantal maal 5gb als coulance overgemaakt. Dat ging wel goed. Hiervan kregen we ook bevestigingen per sms. Van de 50gb die geregeld zou worden via de "backoffice" nooit meer iets vernomen.

Verder zal ik mijn profiel aanvullen, maar het gaat over de gegevens op naam van mijn echtgenote. Zij heeft natuurlijk een ander rekeningnummer. Maar mogelijk kun je (omdat we "compleet" zijn alles zien. Het gsm nummer waar alles mee misloopt is het nummer wat eindigt op 172.

 

 

Reputatie 7

Dank je, goed om te lezen dat de data inmiddels via een andere weg wel is toegevoegd! Ik heb ook gekeken naar wanneer we een nieuwe levering van dit toestel verwachten en dat is zo te zien volgende week. Of dat genoeg toestellen zijn om alle aanvragen hiermee te voorzien is afwachten, dat is voor ons niet te zien. Op het moment dat het toestel verzonden wordt krijg je daar een bericht over.

@Jasper  dank voor je antwoord. Ik had je ook een privebericht gezonden met wat meer inhoud. Ook gelezen?

Reputatie 7

Graag gedaan. Die had ik gezien en gelezen inderdaad, maar dat veranderd het antwoord niet. Wij hebben zoals ik zei geen zicht op hoeveel toestellen we krijgen en wanneer ze naar wie worden verzonden.