Beantwoord

Samsung a7 2018

  • 3 April 2019
  • 4 reacties
  • 977 keer bekeken

Goedendag,

Na mijn Samsung a7 2018 te hebben geüpdatet naar pie, is mijn gsm slechter geworden. Ik kan bellen en hoor de andere kant, maar de andere kant hoort mij niet. Ook het internet is traag geworden. Wat kan ik hier aan doen? Terug zetten naar fabrieksinstellingen geeft geen verbetering.

André
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 April 2019, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi André, welkom hier.

Vreemd dit. Heb je dit overal of alleen op een bepaalde locatie? Welke versie van Android heb je nu precies?
Nee overal. Door hem van 4g af te halen en overzetten naar 3g werkt het wel weer, ik kan dus gewoon bellen alleen zonder 4g. Zoals je ziet heb ik de laatste Software update gedaan naar pie
Reputatie 7
Badge +24
Als je dit overal hebt ligt het in ieder geval niet aan het bereik. Ik kan eventueel een nieuwe simkaart naar je toesturen, als dat ook niet helpt is mijn advies om een KPN winkel binnen te lopen, neem aan de telefoon nog binnen de garantie valt van 2 jaar.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
André, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Hopelijk is het in de winkel gelukt.