Beantwoord

Samsung a7 wegvallend geluid tijdens bellen

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Hoi.Ik heb een samsung a7 bij mijn abbonnement al sinds okt 2018.Ik heb steeds klachten met bellen.Ben dan niet te verstaan en steeds valt het geluid dan weg.Dus het hapert.Dit is erg vervelend.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 May 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @walvdj!

Ik ben het helemaal met je eens dat het knap vervelend zal zijn als er telkens iets mis is met het geluid als je aan het bellen bent :slight_frown:

Aangezien je het toestel vanaf oktober 2018 in je bezit hebt, zal je nog binnen de garantieperiode van 2 jaar zitten en  wil ik je aanraden om je toestel te laten onderzoeken en eventueel repareren! Dit kan via onze KPN winkels, via die weg ben je hem gemiddeld een week of 3 kwijt en moet je zelf op en neer naar de winkel om hem te brengen en te halen.

Gelukkig kan dit ook via de reparatiepagina van Samsung. Als je jouw toestel aanmeld voor onderzoek/reparatie bij Samsung zelf, wordt het toestel bij jou thuis opgehaald en een paar dagen laten weer bij jou thuis terugbezorgd, stuk makkelijker en je zit niet zo lang zonder! Daarnaast lijkt het me ook goed dat dit direct bij Samsung terecht komt, aangezien het me verre van normaal lijkt dat een toestel zomaar stuk gaat.

Ik hoop van harte dat Samsung dit op kan lossen!
 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +16

Wat overigens ook niet kan is om voordat je iets naar de garantie stuurt eerst te controleren naar alle updates, en vervolgens een factory reset uit te voeren (en al je data te backuppen :) ). Grote kans dat het probleem met een van de eerdere stappen verholpen wordt :)