Beantwoord

Samsung A70 bevalt niet

  • 12 June 2019
  • 2 reacties
  • 377 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb bij de KPN-winkel in Barendrecht een Samsung A70 gekocht. Een mooi toestel maar om mee te communiceren een draak van een toestel. Het blijkt dat degene die met mij praat, mij niet verstaat. Gezien de ervaringen die ik nu lees is er een problee. Kan ik dit toestel bij de KPN winkel in Barendrecht inleveren en ruilen tegen een ander type toestel (met evntueel een kleine verrekening +/-). Immers deze telefoon voldoet niet aan de standaard die verwacht mag worden. Ik bezit hem nu ongeveer 2 weken.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 June 2019, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @kpngebruiker de trouwe volger , even mee teruggaan naar de betreffende KPN-winkel en daar even overleggen wat de (on)mogelijkheden zijn.
Je kunt ook de helpdesk van Samsung even bellen of chatten of zij bekend zijn met jouw probleem enof er een oplossing voor is/komt.
Succes.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi kpngebruiker, welkom! Jan slaat de spijker op de kop hier. De kortste klap is mee teruggaan naar de winkel. Als je binnen de annuleringstermijn bent (14 werkdagen) dan kunnen we de koop terugdraaien. Nemen wij het toestel terug en krijg jij je geld terug. Je kunt dan een andere telefoon aanschaffen. Als je al buiten de annuleringstermijn bent, dan kunnen de collega's in de winkel even kijken of er instellingen aangepast kunnen worden. En zo niet, dan kan het toestel opgestuurd worden ter reparatie. Neem je aankoopbewijs mee naar de winkel.