Vraag

Samsung A70 verbindt niet automatisch met WiFi

  • 13 March 2020
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Goede dag KPN, 

Sinds een aantal weken heb ik een nieuw toestel, de Samsung A70, voorheen heb ik de Samsung S6 Edge gehad. Sinds dat ik de A70 gebruik moet ik steeds bij verbindingen het kopje WiFi openen om mijn toestel te verbinden met de WiFi, ongeacht waar ik ben. Erg vervelend. Dit is niet alleen thuis, maar overal waar ik verbinding heb gemaakt met de WiFi en de verbinding ook gewoon '’onthouden & automatisch verbinden'’ is. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen ? 

Groet  

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @JochemvdH, welkom! Wat vreemd, dit! Als je zelf naar de algemene instellingen van de wifi gaat, dus niet die van het bepaalde netwerkpunt, staat daar dan ook dat ‘ie automatisch moet verbinden? En heb je ook de slimme netwerkwissel uitgezet? Ik ben benieuwd of ‘ie dan wel automatisch met de wifi verbindt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, ben je er inmiddels uitgekomen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.