Beantwoord

samsung chat 335

• 23 januari 2012
  • 6 reacties
  • 9949 keer bekeken

hhalo ik heb mij samsung chat 335 opgestuurt om dat hij als iemand belt een reset deet nu wacht ik al meer dan 2 maanden en heb niks ontvange geen mail geen beltje helemaal niks nu heb ik het reperatsie nummer ook niet meer wat nu ik wacht al heel lang en nu ga ik ook verhuisen en dan licht kpn tog heel ver weg

icon

Beste antwoord door Cornelis 24 januari 2012, 14:10

Beste djdaan1994,

U kunt via de winkel laten navragen of er momenteel een langere tijd van reparatie is bij het bedrijf die de mobiele telefoon repareert.

Vanaf onze kant is daar helaas weinig inzicht in.

Aangezien u niet de gegevens van een werkorder tot uw beschikking heeft kan de winkel u van dienst zijn om via uw klant gegevens navraag te doen bij het bedrijf welke de reparatie verricht.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

6 reacties

vandaag ben ik naar kpn weert gegaan heb me toestel mee gekregen want hij was er al zonder dat ik mail heb gehad maar nu heb ik heb weer  maar nu zit er een ster in me beeld en zo heb ik het niet mee gegeefen wat kan ik nu het beste doen mogen trug naar kpn die stuurt het weer trug na het fabriek ben ik dan weer het toestellang kwijt

Reputatie 7
Badge +3
Beste djdaan1994,

U kunt via de winkel laten navragen of er momenteel een langere tijd van reparatie is bij het bedrijf die de mobiele telefoon repareert.

Vanaf onze kant is daar helaas weinig inzicht in.

Aangezien u niet de gegevens van een werkorder tot uw beschikking heeft kan de winkel u van dienst zijn om via uw klant gegevens navraag te doen bij het bedrijf welke de reparatie verricht.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

daar ben ik geweekst en hun zijden ja we kune niks doen want we heben geen orde nummers en je krijgt mail als hij langer bij ons licht dan 3 werkendagen om het op te halen .

Reputatie 7
Badge +3
Beste djdaan 1994,

U kunt in dat geval het beste even contact opnemen met de winkel in Weert.

Het is mogelijk dat de winkel de gegevens heeft.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

ik heb het toestel in gelevert bij weert

Reputatie 7
Badge +3
Beste djdaan1994,

Weet u waar u het toestel naartoe heeft gestuurd?

Zonder enige verdere details is het niet mogelijk om u van dienst te zijn via het Forum.

Indien het toestel naar de fabrikant van het toestel is gestuurd zijn geen details daarvan bekent bij KPN.

Mocht u alsnog de gegevens van de verzending vinden kunt u direct contact opnemen met het bedrijf welke de reparatie verzorgt.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer