Beantwoord

samsung dubbeltikken om te ontgrendelen

• 9 januari 2015
  • 3 reacties
  • 9805 keer bekeken

• Topper
  • 23 reacties
Samsung G130HN Young 2 gekocht. Bij bellen komt steeds een slot in beeld met tekst "Dubbeltikken om te ontgrendelen". 

Allerlei instellingen geprobeerd, maar is niet weg te krijgen. Heel lastig. Ben dit probleem ook al op andere internetfora tegengekomen, maar geen oplossingen. Als dit zo blijft ga ik voor een ander toestel.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 10 januari 2015, 14:59

Beste NM,

Zelf heb ik ook even op internet rondgespeurd, maar ook ik heb helaas geen oplossing hiervoor gevonden. Dit betreft echt een toestelspecificatie. Ik raad je aan om je vraag bij Samsung zelf neer te leggen, mogelijk dat zij je een oplossing kunnen bieden. Ik hoop dat zij die voor je hebben, want ik begrijp goed dat dit vervelend is om iedere keer te moeten doen.

Met hartelijke groet,

Cindy
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste NM,

Zelf heb ik ook even op internet rondgespeurd, maar ook ik heb helaas geen oplossing hiervoor gevonden. Dit betreft echt een toestelspecificatie. Ik raad je aan om je vraag bij Samsung zelf neer te leggen, mogelijk dat zij je een oplossing kunnen bieden. Ik hoop dat zij die voor je hebben, want ik begrijp goed dat dit vervelend is om iedere keer te moeten doen.

Met hartelijke groet,

Cindy
Cindy, dank voor je reactie.

Heb inmiddels met KPN klantenservice overlegd. 

Het probleem was kennelijk al bij hen bekend. 

Afgesproken is dat toestel teruggenomen wordt en dat aankoopbedrag teruggestort wordt.

Lijkt dus goed af te lopen. Als alles afgehandeld is meld ik me weer.

Groet,  NM

Reputatie 7
Badge +24
Beste NM,

Wat fijn dat het op deze manier opgelost wordt, ik ben blij om te lezen dat dit zo kan. Het is natuurlijk belangrijk dat je een toestel hebt dat goed bevalt.

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer