Samsung Galaxay S4 Geen verbinding NL KPN

• 7 november 2013
  • 5 reacties
  • 5705 keer bekeken

Hallo,

Vanochtend heb ik mijn abonnement verlengt en mijn Samsung Galaxy S2 omgeruild voor een S4. Daarvoor kreeg ik dus een micro - simkaart, welke ik in de telefoon heb gestopt en het toestel heb opgestart.

Alles werkt (zelfs verbinding kunnen maken met het WiFi-netwerk), alleen kan ik geen verbinding krijgen met NL KPN en dus niet bellen. Ik vind dit erg vervelend.

Telefonisch contact gezocht met KPN, waarbij ik de mededeling kreeg dat er een storing was. HIerdoor zou ik me niet aan kunnen melden en dit kon nog wel uren duren. Hoe kan het dan dat andere kpn - gebruikers binnen mijn gezin wel kunnen bellen???????

Ik heb mijn toestel al uit en opnieuw aangezet, dit werkt niet.

Graag een reactie!!!!

M.v.g.

Esther Vloet-Peters, Cuijk

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De storing wat u heeft gaat er niet over dat er geen bereik is, maar het gaat erom dat de activatie van de simkaart op het netwerk vertraagd is.  Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar het is een kwestie van afwachten. Waarschijnlijk dat het in de loop van de dag wel zal gaan werken en in de tussentijd kunt u het toestel een keer uit en aanzetten.

Ik baal hier echt enorm van, vooral omdat ik mijn oude toestel ter reparatie heb moeten inleveren en nu dus totaal niet bereikbaar ben. Totaal niet handig met 2 kleine kinderen...

De vorige keer bij verlenging van het abonnement was dit totaal niet het geval. Ik vind dat KPN zich op deze manier niet populair maakt en hier zeker iets aan dient te veranderen!!!

Hoe lang mag dit dan wel niet gaan duren?

Reputatie 7
Badge +12
Die activatie kon maximaal 5 uur langer duren, dus het zou nu al moeten werken. Mogelijk dat het toestel een keertje opnieuw opgestart moet worden.

Reputatie 4
Badge +2
Beste Esther,

Werkt het inmiddels? Zo niet; zou je mij dan je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht willen sturen. Dan kijk ik wat er loos is.

M.v.g,

Jemy

Bedankt voor jullie reacties. Gelukkig werkt alles inmiddels.maar vanochtend er ineens weer afgegooid en met veel moeite toch aangemeld. Mochten er weer problemen zijn, neem ik weer contact op! Nogmaals bedankt!!!

Reageer