Vraag

Samsung Galaxy A10

  • 9 November 2020
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Goedemiddag, Sinds vandaag heb ik een internet Modum KPN Box 12 in huis. Ik probeerde mijn mobiele telefoon (Samsung Galaxy A10) op de wifi aan te sluiten. Elke keer is mijn tefefoon  voor vijf seconde verbonden om vervolgens weer te ontbinden met de boodschap ‘internet niet beschikbaar’. Al mijn andere apparaten thuis kunnen gewoon verbinden met het modum, zou het kunnen dat mijn telefoon te oud is voor dit bepaald soort internet?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Ko JJP. Dat zou gewoon moeten werken in theorie. Het kan natuurlijk altijd zijn dat je WiFi minder goed is op je toestel. En wanneer hij al lang meegaat zou het ook kunnen dat het daardoor minder goed werkt. Maar dat hoeft niet per se. Wel is het opmerkelijk dat alleen bij dit toestel de WiFi het niet goed doet. 

Heb je bij andere WiFi-netwerken geen probleem met de verbinding op je A10? Je kunt kijken of het helpt om jouw WiFi te optimaliseren via de WiFi Manager. Dat is altijd een goed idee.
Verder is het standaard zo dat wanneer je toestel/apparaat geen WiFi 6 ondersteunt, je apparaat automatisch verbindt met 1 van de 2 andere frequenties. Dus dat zou niet uit mogen maken.  
  

Reageer