Vraag

Samsung Galaxy A50 bellen over 4G?

  • 24 April 2019
  • 4 reacties
  • 2366 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, ik ben rond aan het kijken voor een nieuwe smartphone. Ik vind de Samsung Galaxy A50 erg interessant maar ik vraag mij af of dit toestel 4G+ en 4G bellen ondersteund en of mensen die dit toestel al hebben of ervaring mee hebben hem aanbevelen?


4 reacties

Op deze pagina staat dat de Galaxy A50 geschikt is voor 4G bellen. ( Samsung Galaxy A50 Dual-SIM (SM-G970F )

Op deze pagina staat dat de telefoon geschikt is voor zowel LTE en LTE advanced (4G+).

Wat betreft ervaringen, voor mensen die niet te hoge eisen stellen zal hij niet verkeerd zijn. Maar de S-lijn is het hogere segment en navenant ook de prijs.
Reputatie 7
Hah @Lukas_ , goeie vragen! Dreekuh geeft alle informatie die nodig is om je vragen te beantwoorden. Op de pagina: Supersnel bellen over het 4G netwerk van KPN staan alle actuele toestellen die wij ondersteunen om met 4G(+) te bellen. Wat betreft gebruikerservaringen, sluit ik mij ook aan bij Dreekuh zijn antwoord. Ook altijd een interessante bron, Tweakers geeft naar mijn mening duidelijke reviews over toestellen. Lees hier het oordeel over de Samsung Galaxy A50. Hier worden de verschillen met het high-end toestel van Samsung vergeleken, het is aan jou of dit verschil de moeite waard is 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Heb hem Net besteld wordt morgen bezorgd, ben benieuwd😁
Reputatie 7
Laat je hier zelf, na een weekje spelen, een review achter over je nieuwe toestel? Ben heel benieuwd wat jouw ervaring is 🙂

Reageer