Beantwoord

Samsung Galaxy A50 valt zomaar uit

  • 27 March 2020
  • 10 reacties
  • 5596 keer bekeken

Hoi hoi een goedemorgen ik had een vraagje over me samsung Galaxy A50 soms in eenen valt die gewoon uit enzo weer iemand waar aan dat zouw kunnen liggen enzo bedankt alvast weer 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 April 2020, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Hoi, ook een goedemorgen ! :sun_with_face:

Na verloop van tijd is het dan weer de hoogste tijd om jouw telefoon aan de oplader te hangen. En graag gedaan weer….. 

 

Ok : een wat meer serieuze reactie: Mogelijk kun je jouw telefoon eens een reset geven? 

 

Goedevond Noordzee het werk niet hoor wat u aan gaf wat hij dee het zo weer dus kan het mischien niet ergens anders aan liggen groetjes 

Reputatie 7
Badge +28

Mogelijk zit de batterij niet stevig genoeg in jouw telefoon gedrukt. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @michelmichel, welkom! Het toestel valt zo ineens uit, terwijl de batterij wel voldoende opgeladen is? Kan jij de batterij zelf beter plaatsen in het toestel? Ik weet niet hoe dat bij de A50 zit. Had je het toestel nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. 

Reputatie 7
Badge +28

Mogelijk zit de batterij niet stevig genoeg in jouw telefoon gedrukt. 

@michelmichel

Heb je al wat geexperimenteerd met het opnieuw plaatsen van jouw batterij? 

 

Hoi hoi ik kan me baterij er helaast niet uit halen enzo hij gaf het net weer aan enzo jammer genoeg ik hoop dat u nog iets weet wat het kan zijn

Nee nee dat kan niet maar als ik hem weer op fabrieksinstellingen zet dan ben ik alles kwijt enzo toch en moet ik alles weer op nieuw instaleren enzo toch of niet 

Reputatie 7
Badge +28

Ik adviseer jou om ermee terug te gaan naar de winkel. (Mocht je nog garantie hebben, maar daar ga ik wel vanuit.) 

Reputatie 7
Badge +30

Ik geef hetzelfde advies! Je kunt ‘m ook via onze website ter reparatie aanmelden en het toestel dan rechtstreeks naar Teleplan sturen. Op die manier hoef je in deze gekke tijden niet naar een KPN winkel. Wel moet je ook dan een back up van je toestel maken en terugzetten naar de fabrieksinstellingen, ben ik bang. 

Reputatie 7
Badge +28

@michelmichel 

Heb je nog garantie op het toestel? Ben je er al mee terug geweest naar de winkel?Â